וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "הצרעה הירוקה" בראש

16.1.2011 / 17:03

סרטו של מישל גונדרי כבש את הפסגה עם 34 מיליון דולר, שמחצו את "הדילמה" של רון האוורד, בכיכובו של וינס ווהן

אחרי החגים, מגיעה הנפילה: טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארצות הברית לא הרשימה עם מספרים גבוהים, גם ביחס לעונה. ועדיין, גם בסוף שבוע כזה יש מנצח והפעם מדובר ב"הצרעה הירוקה", סרטו של מישל גונדרי, שגרף 34 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. עם זאת, ביחס לסרט המוקרן בתלת מימד, לא מדובר במספרים גבוהים במיוחד וביחס לביקורות השליליות, לא מדובר בהצלחה גדולה.

במקום השני בטבלה נמצא "הדילמה", סרטו השנוי במחלוקת של רון האוורד בכיכובו של וינס ווהן. הסרט עלה לכותרות בשל הערה הומופובית לכאורה בטריילר של הסרט, שקוצצה בעקבות גל האלימות נגד הומוסקסואלים בארה"ב לפני זמן לא רב. הסרט הכניס 17.4 מיליון דולר, הרחק מאחורי "הצרעה הירוקה".

במקום השלישי בטבלה נמצא "אומץ אמיתי" של האחים כהן, עם 11.2 מיליון דולר בסוף השבוע. "נאום המלך" נמצא במקום הרביעי עם 9.1 מיליון דולר. "ברבור שחור", עוד סרט לעונת הפרסים, נמצא במקום החמישי עם 8.1 מיליון דולר ו"פגוש את הפוקרס הקטנים" במקום השישי עם 7.2 מיליון דולר. "טרון: המורשת" הגיע למקום השביעי עם 5.3 מיליון דולר ו"פייטר" בכיכובו של מארק וולברג גרף 5.2 מיליון דולר. במקום התשיעי נמצא "יוגי בר" עם 4.8 מיליון דולר ו"עונת המכשפות" בכיכובו של ניקולס קייג' סוגר את הטבלה, עם 4.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully