וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעה שלישית לגוגול בורדלו בישראל

עינב שיף

27.1.2011 / 6:00

הרכב הג'יפסי-Pאנק יופיע במועדון הבארבי בתל אביב גם ב-2 במרץ, לצד ההופעות ב-28 בפברואר וב-1 במרץ. להקות החימום הן לוס כפרוס, בוא לבר והרכב הרוק הערבי חלאס

גוגול בורדלו מוסיפה הופעה בישראל. הלהקה הניו יורקית בראשות יוג'ין הוץ תופיע גם ב-2 במרץ במועדון הבארבי בתל אביב, לצד הופעות ב-28 בפברואר וב-1 במרץ. ממשרדו של שוקי וייס, מפיק המופע, נמסר כי נותרו כרטיסים אחרונים להופעה ב-28 בפברואר.

בנוסף, הודיע וייס על שלושת מופעי החימום לשלוש ההופעות של הלהקה בישראל. בערב הראשון תחמם להקת לוס כפרוס, הרכב הסקא-Pאנק הוותיק, למחרת תעשה זאת להקת ה-Pאנק בוא לבר ובערב האחרון תופיע להקת הרוקנרול הערבית והמצוינת חלאס, שעובדת על אלבום בכורה עם המפיק המוזיקלי יוסי פיין.

גם מועדון הבארבי, שיארח את שלושת המופעים, ייערך אליהם במיוחד: רקדנית בטן תקבל את האורחים בכניסה לצד אמנית הבורלסק אמילי קייג'. במקום יוקם בר חיצוני עם פינת עישון ודי ג'יי. כרטיסים לאירוע ניתן להזמין באתר מועדון הבארבי (קישור מצורף) במחיר של 250 שקלים.

גוגול בורדלו נחשבים לאחד מהרכבי ההופעות הטובים בעולם, אחרי שנים של הופעות על הבמות הראשיות בפסטיבלים ברחבי העולם. סולן הלהקה הוא יוג'ין הוץ, שלו גם קריירת משחק, כולל הופעה בסרט של מדונה. בלהקה חבר גם אורן קפלן, ישראלי לשעבר וגיטריסט בלהקה. בעבר היו חברים בלהקה אורי קפלן ורע מוכיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully