וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": הארוס נכנס, ליהיא נכנסה להיסטריה

26.1.2011 / 23:13

באחד הרגעים הטלוויזיונים השנויים במחלוקת של השנים האחרונות, נודע למתמודדת הריאליטי שאבירם בן שושן בדרכו לבית והגיבה בצרחות, קללות ובכי

מאות אלפי צופים חיכו לזה כל השבוע, אבל רק כשהרגע עצמו הגיע התבררה עוצמת המהומה: הערב (רביעי) הגיע אבירם בן שושן לאולפן "האח הגדול" בנווה-אילן ולראשונה נודע לארוסתו לשעבר, ליהיא גרינר, כי הוא בין המתמודדים שייכנסו לבית. בתגובה, פתחה גרינר בסשן צרחות, קללות ובכי, בבעתה מתגובתו של שושן לרומן אותו היא מנהלת עם עתי שולברג, אותו הכירה בבית "האח הגדול".

עתה שוהה בן שושן בבית צדדי עם ארבעת המתמודדים הנוספים וביום שבת יוודע האם דיירי הבית יבחרו שלא להכניסו לבית, שכן עליהם לבחור ב-4 מתוך 5 המועמדים החדשים. חלקם כבר אמרו לליהיא במהלך השידור החי כי לא יצביעו בעדו.

הגעתו של בן שושן לתוכנית אושרה סופית כבר בתוכנית של יום שבת, אולם עד לרגע האחרון לא היה ברור האם הוא ייכנס בוודאות לבית או שמא יתאפשר לדיירים שלא להכניס אותו. הנושא עורר תגובות רבות בקרב צופי הסדרה ובתקשורת, בחלקן נטען כי מדובר בחציית גבולות מוסרית, גם כלפי תוכנית ריאליטי. כעת נותר לראות האם המפגש הפיזי בין השלושה (בן שושן, גרינר ושולברג) אכן יתרחש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully