וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פול ג'יאמטי והארווי קייטל ישחקו בסרטו הבא של ארי פולמן?

1.2.2011 / 21:40

לפי אתר האינטרנט סלאש פילם, שני הכוכבים ההוליוודים יופיעו בצד רובין רייט בפרויקט החדש של במאי "ואלס עם באשיר", סרט המד"ב "כנס העתידנים"

ההצלחה של "ואלס עם באשיר", שזכה בגלובוס הזהב והיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר, הפכה את ארי פולמן לאחד הקולנוענים הישראלים המוערכים בעולם. המעמד הזה נושא פירות כבר בפרויקט הקרוב שלו, "כנס העתידנים", עיבוד לספרו של אשף המד"ב סטניסלב לם, שיתבסס לסירוגין על אנימציה ועל שחקנים בשר ודם.

כבר לפני כמה חודשים התגלה רשמית כי אחת הכוכבות בסרט תהיה השחקנית רובין רייט ("פורסט גאמפ", "הנסיכה הקסומה") והיום מפרסם האתר סלאש פילם כי יצטרפו אליה עוד כמה שמות לוהטים: מי שלבטח יופיע בסרט הוא קודי-סמית מקפיי, אחד השחקנים הצעירים המבטיחים בהוליווד, שכבר שיחק בשנים האחרונות ב"הדרך" וב"Let Me In", העיבוד האמריקאי המופתי לסרט הערפדים השוודי הפולחני "הכנס את האדם הנכון".

ככל הנראה, יצטרפו להבטחה הצעירה גם שני שועלים ותיקים - הארווי קייטל ("נהג מונית", "ספרות זולה"), ופול ג'יאמטי, שזכה השנה בגלובוס הזהב על הופעתו ב"הסיפור על פי בראני".

השניים טרם התבטאו בנושא, אך הם מופיעים כחלק מצוות השחקנים של הסרט באתר הפייסבוק הרשמי שלו. לעומתם, סמית-מקפי כבר הספיק לדבר על "כנס העתידנים", ואמר בראיון לאתר אינטרנט כי הוא נמצא כרגע בשלב החזרות ושלדעתו הצילומים יתחילו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully