וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן פרי מגיע לישראל

עינב שיף

6.2.2011 / 9:00

סולן רוקסי מיוזיק לשעבר ואחד המוזיקאים המיוחדים בעולם יופיע ב-19 באפריל בהיכל התרבות בתל אביב

בריאן פרי יופיע בישראל. המוזיקאי האנגלי המשפיע יגיע להופעה אחת ב-19 באפריל בהיכל התרבות בתל אביב. על הפקת המופע אחראית חברת פלאג פרודקשן, יחד עם חברת טריפל פאנקשן והאוזן השלישית. מכירת הכרטיסים תתקיים במשרדי חברת "לאן" והמחירים נעים בין 200 ל-600 שקלים.

פרי בן ה-65 הוא סולנה לשעבר של להקת רוקסי מיוזיק, שפעלה בשנות ה-70 וה-80 והפכה לשם דבר. פרי, יחד עם בריאן אינו, הגיטריסט הענק פיל מנזנרה וחברי הלהקה שהתחלפו עם השנים התפרסמו בזכות להיטים כמו "More Then This", "אוואלון", "Love Is The Drug" ועוד רבים שהפכו לציון דרך בתולדות הרוק והפופ. לאחר פירוק הלהקה החל פרי בקריירת סולו, בה הוציא אלבומים מקוריים ואלבומי קאברים, בהם אלבום שהוקדש כולו לבוב דילן.

בשנה שעברה הוציא פרי את "Olympia", אלבום האולפן ה-13 שלו, ובו שירים מקוריים וקאבר ל-"Song For The Siren" של טים בקלי. בנוסף, מופיע פרי בימים אלו ברחבי אנגליה, אוסטרליה וניו זילנד עם רוקסי מיוזיק, לצד מנזנרה, מקאי ופול תומפסון.

בהקשר הישראלי, פרי הסתבך פעם בתשובה בעייתית לעיתונאי גרמני, בה הודה כי את האולפן שלו הוא מכנה "פיהרר בונקר" כפי שנקרא הבונקר של היטלר בזמן מלחמת העולם השנייה וכי הוא מעריץ את סרטי התעמולה של לני ריפנשטל והארכיטקטורה של אלברט שפייר. הראיון תורגם לאנגלית ופורסם באנגליה ופרי נאלץ להתנצל על דבריו, שנאמרו מ"פרספקטיבה אמנותית" בלבד, לדבריו.

  • עוד באותו נושא:
  • בריאן פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully