וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן: "להיות זמרת מזרחית זה הרבה יותר קשה מלהיות זמר"

שני גורקביץ'

16.2.2011 / 14:11

אייל גולן משיק את תוכנית הריאליטי החדשה שלו "אייל גולן קורא לך", בה הוא מחפש אחר הזמרת המזרחית הבאה. "אני צריך מישהי חזקה שתצליח לעמוד בזה", אמר

"ב'כוכב נולד', כשזמרת מגיעה יבקשו ממנה לשיר הכל מהכל. אצלי היא לא תוכל לשיר מירי מסיקה, היא תוכל לשיר אך ורק מזרחית. אנחנו תוכנית של מוזיקה מזרחית", אמר היום (רביעי) אייל גולן במסיבת העיתונאים שנערכה בתל אביב לקראת תוכנית הריאליטי החדשה "אייל גולן קורא לך". בתוכנית, שתשודר בערוץ 24 החל מיום ראשון הקרוב, יכתיר גולן את מי שעל פי ההפקה תהיה הזמרת המזרחית הבאה שתכבוש את ישראל.

מדובר בתוכנית יומית, שתשודר בשידור חי, ובסוף השבוע תשודר גם בערוץ 2 על ידי הזכיינית קשת, הבעלים של ערוץ 24. במהלך התוכנית ישירו עשרות זמרות בפני גולן וצוות השופטים שמורכב מהמנהל המוזיקלי של הזמר עדי לאון, השדרן ירון אילן והפזמונאי יוסי גיספן. "אבל בסוף רק אייל מחליט", כפי שהצהיר העורך הראשי של התוכנית, אורי סלעי, במסיבת העיתונאים.

מדי יום ישמע גולן את הזמרות באולפן, אך לא יראה אותן כדי שיוכל להתרשם אך ורק מקולן. רק כשיחליט, יורם המסך והוא יוכל גם לראות מי האשה שמאחורי הקול. בסוף כל תוכנית יבחר גולן שתי מתמודדות, שיעלו לשלב הבא בתחרות. את התוכנית מפיקים "קופרמן הפקות" ומנהל אותה מוזיקלית דורון מדהלי.

"כל כך הרבה זמרים, אבל זמרות לא באות"

בתשובה לשאלת וואלה! תרבות על מדוע זמר העשור של רשת ג' זמר המיליון בהורדות סלולריות צריך תוכנית ריאליטי, ענה גולן: "העניין של להביא זמרת זה פשוט כי אני חושב שיש הרבה זמרות טובות - ממרגול שאני קורא לה אמא שלי השנייה ועד שרית שאני מאוד מעריך ואוהב. בשנים האחרונות יצאו הרבה מאוד זמרים וצריך זמרת מזרחית חדשה".

"באמת יש כל כך הרבה זמרים שיוצאים", הוסיף גולן, "וזמרות לא באות. נראה לי שהן מפחדות לבוא ולצאת החוצה. אני חושב שצריך זמרת ואני במקום שאני נמצא בו אני יכול להביא אנשים כמו יוסי גיספן ועדי לאון שיעזרו להן לצאת החוצה, כי זה לא קל", הוא אומר.

גולן טוען כי "להיות זמרת מזרחית זה הרבה יותר קשה מלהיות זמר. כשהיא הולכת לחתונות אז נוגעים בה ומלטפים אותה, זה לא פשוט. זה גם אומר שמחר היא יכולה להתאהב באיזה בחור שיגיד לה 'מחר בערב את לא מופיעה', שישים לה את האהבה מול הקריירה, ואני צריך מישהי חזקה שתצליח לעמוד בזה ולבחור".

לדברי מפיקי התוכנית, מאות בנות כבר הגיעו למיונים אך הם עדיין מתקיימים ופתוחים לכולן. הזמרת שתיבחר תזכה באלבום שיפיקה לה גולן, ואף תזכה להיות מיוצגת על ידו.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully