וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מיוחד בברלין ל"לא רואים עלייך" של מיכל אביעד

שני גורקביץ'

19.2.2011 / 14:01

הסרט בכיכובן של רונית אלקבץ ויבגניה דודינה זכה בציון לשבח מטעם חבר השופטים בפסטיבל הסרטים בקטגוריית פנורמה שאינה תחרותית. "זה כיף אדיר", אמרה אביעד

הסרט "לא רואים עליך" של מיכל אביעד זכה היום (שבת) בפרס מיוחד מטעם חבר השופטים בקטגורית הפנורמה בפסטיבל ברלין. מדובר בקטגוריה לא תחרותית, ועם זאת בחרו השופטים להעניק לסרט, בכיכובן של רונית אלקבץ ויבגניה דודינה, ציון מיוחד.

"זה כיף אדיר, באמת", אמרה אביעד, שנמצאת בישראל, בשיחה עם וואלה! תרבות לאחר שהוכרז שסרטה יקבל את הפרס. "את עושה סרט, את באה איתו לפסטיבל ומקבלת ביקורות נהדרות ואז גם מישהו נותן לך פרס? החרדות שלי נגמרו. אני חושבת שיהיה בסדר. כשאנשים באמת מבינים ומעריכים את הסרט שלך, זה באמת מרגש".

אלקבץ ודודינה מגלמות בסרט נשים שנאנסו לפני 20 שנים ומגלות כי מדובר באותו אנס. הסרט מגולל את סיפור המפגש ביניהן, הקשר שמתפתח כתוצאה ממנו וההתמודדות של השתיים עם הטראומה שחוו.

הפסטיבל, שהחל ביום חמישי שעבר, מגיע לסיומו מחר כאשר היום בערב יוכרזו הזוכים בשאר הקטגוריות. הנציגות הישראלית השנה בברלין היתה גדולה, והתפרסה על מספר רב של קטגוריות, בהן גם הקטגוריה התחרותית בה השתתף "אודם" של הבמאי יהונתן סגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully