וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גליאנו מתנצל

לירוי שופן

2.3.2011 / 18:49

אחרי סופ"ש סוער של הערות אנטישמיות, גליאנו מפרסם התנצלות רשמית. "תמיד נלחמתי בדעות קדומות שהייתי קורבן להן בעצמי"

בפעם הראשונה מאז נעצר ופוטר מבית האופנה כריסטיאן דיור עקב הערות אנטישמיות, מפרסם המעצב ג'ון גליאנו הודעה רשמית מטעמו, הנוגעת להשתלשלות האירועים האחרונים. זאת בסמוך לרצף שמועות הגורס כי גליאנו עזב את צרפת לטובת מכון גמילה מחוץ למדינה וכי הוא שכר את שירותיו של עורך דינה של קייט מוס, על מנת להילחם בהחלטה לפטרו.

ההודעה, שפורסמה הערב (רביעי) מגוללת את גרסתו של גליאנו לדברים. בין היתר הוא מסביר שנמנע מלהגיב מתוך עצתו של עורך הדין שלו, אולם משום שההליך המשפטי נגדו מתעכב הוא מצא לנכון להגיב. בנוסף הוא מבהיר כי שיתף פעולה באופן מלא עם המשטרה.

הפרשה החלה ביום שני השבוע (28 בפברואר), בתלונה שהגיש זוג במשטרת פריז נגד גליאנו בטענה כי תקף אותם וקרא לעברם הערות בוטות. על כך הגיב המעצב כי "מספר עדים בלתי תלויים העידו וסיפרו למשטרה כי הייתי נתון להטרדה מילולית והתקפה ללא התגרות מצידי, כאשר אדם ניסה להכות אותי עם כיסא כשוהא מתנגד באופן אלים למראי ולאופן הלבוש שלי. מסיבות אלה פתחתי בהליכי תביעת דיבה..."

"עם זאת, אני לחלוטין מבין שההאשמות נגדי העמידו אנשים בהלם. אני חייב לקחת אחריות על הנסיבות בהן אני נתון, ועל שהרשתי לעצמי להיראות מתנהג באור הגרוע ביותר. יש לי רק את עצמי להאשים, ואני יודע שאני צריך להתמודד עם הכשלונות שלי, ולעבוד קשה כדי להשיג מחדש את ההבנה והחמלה של האנשים. כדי להתחיל בתהליך, אני התחלתי לחפש עזרה".

גליאנו, מפגין צער עמוק ואחריות על המעשים, וחותם את ההודעה בהתנצלות גורפת: "נלחמתי כל חיי נגד דעות קדומות, חוסר סובלנות ואפליה, שהייתי נתון להן בעצמי. בכל עבודתי ההשראה שלי נבעה מהרצון לאחד אנשים מכל גזע, דת ומיניות על ידי חגיגת השונות התרבותית והאתנית מבעד לאופנה... לאנטישמיות ולגזענות אין מקום בחברה. אני מתנצל ללא סייג על התנהגותי הפוגענית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully