וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אווה - שם זמני" התקבל לתחרות בפסטיבל טרייבקה

שני גורקביץ'

16.3.2011 / 17:23

סרטו הקצר של דור פדלון, שזכה לציון לשבח בפסטיבל סרטי הסטודנטים של תל אביב, התקבל לפסטיבל הניו יורקי היוקרתי

הסרט "אווה - שם זמני", של הבמאי דור פדלון התקבל לתחרות הסרטים הקצרים של פסטיבל טרייבקה. הסרט נבחר מתוך 2,862 סרטים שהוגשו לתחרות והוא יתחרה במסלול ה-Exit Strategies. במקביל ייכלל "אווה – שם זמני" בדיסק סרטים מייצגים שיחולק בפסטיבל לאנשי תעשיית הקולנוע והעיתונאים. הסרט מגולל את סיפורה של אווה, שחקנית בתחילת דרכה שמשתתפת בסצנה אלימה ולא מצליחה להשתחרר ממנה ולהמשיך בחייה. הוא זכה בציון לשבח בפסטיבל סרטי הסטודנטים הבינלאומי האחרון שנערך בתל-אביב.

הבמאי פדלון הוא תלמיד במגמת הקולנוע באוניברסיטת תל אביב, שצילם את הסרט במסגרת הלימודים. "זו הרגשה מדהימה והפתעה גדולה, זה סרט שהוא פרובוקטיבי וקשה לצפייה ואני נורא שמח שהם מצאו לנכון להציג אותו כי זה לא ברור מאליו", אמר פדלון בשיחה עם וואלה! תרבות

פסטיבל טרייבקה שחוגג עשור השנה, נחשב לאחד מהפסטיבלים החשובים בעולם, ומאז הקמתו משך להקרנותיו מעל לשלושה מיליון צופים. הפסטיבל שם לעצמו כמטרה לקדם יוצרי סרטים עצמאיים, במקביל לפעילות למען הנצחתה של העיר ניו יורק כמוקד קולנועי. השנה ישתתפו בפסטיבל גם "כלבת" של אהרון קשלס ונבות פפושדו וכן "חוף בומביי" של הבמאית הישראלית לשעבר עלמה הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully