וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, ספוילר: מה קרה לקייסי אברמס ב"אמריקן איידול"?

שני גורקביץ'

25.3.2011 / 11:00

ערב מרגש במיוחד עבר על המתחרים והשופטים בתוכנית הכישרונות האמריקאית: בכי, תדהמה, הפתעות וקייסי אחד על הברכיים

זהירות, ספוילר! שלושת שופטי "אמריקן איידול" החליטו להשתמש אתמול (חמישי) בגלגל ההצלה היחיד שלהם לכל העונה כדי למנוע את הדחתו של קייסי אברמס. בהצבעה בלתי צפויה שהעבירה רחשי תדהמה בקרב הקהל, המתחרים והשופטים, התברר שהצעיר מקליפורניה, שנחשב מתחילת העונה לאחד הפייבוריטים לנצחון, קיבל את מספר הקולות הנמוך ביותר מהצופים בבית והוא עומד לעוף מהתחרות.

המנחה ריאן סיקרסט מתח את כולם עד הסוף, כשלצד סטפנו לנגון וטיה מגיה נותרה המשבצת האחרונה מבין שלושת המקומות התחתונים. אז, הועמד הפייבוריט אברמס לצד היילי ריינהרט, שבילתה את השבועיים האחרונים בתחתית וצפויה היתה להיות הבאה בתור ללכת הביתה, אבל סיקרסט הפתיע והכריז שלא רק שריינהרט ממשיכה לשבוע הבא, אלא שהמודח הבא הוא לא אחר מאשר הפייבוריט לניצחון.

בדיוק בשביל תרחישי אימה מהסוג הזה הוסיפו ב"אמריקן איידול" את גלגל ההצלה של השופטים. עד עכשיו הם לא ניצלו אותו, וזה גם לא היה צפוי שינצלו אותו הפעם, שכן מדובר בסך הכל בשבוע השלישי של הנבחרת. אבל אז אברמס הועמד על המוקד וסטיבן טיילר, ג'ניפר לופז ורנדי ג'קסון לא יכלו לעמוד בזה.

על פי הכללים, המועמד להדחה צריך לשיר לשופטים כדי להציל את עורו, ואברהמס ברגעי ההלם של ההכרזה בחר בשיר האודישן המפורסם שלו "I Dont Need No Doctor" של ריי צ'ארלס, שסידר לו כרטיס ישר לשבוע הוליווד.

"זו טעות מטורפת"

אלא שאחרי פחות משלושים שניות של שירה, ג'קסון ניפנף בידיו משולחן השופטים וסימן לכולם לעצור את המוזיקה. "תקשיב", הוא אמר לו, "אנחנו יודעים מי אתה קייסי, ואנחנו לא צריכים לשמוע אותך שר יותר". "זו טעות מטורפת", אמר טיילר, "אנחנו החלטנו פה שאתה ממשיך", כששאר השופטים הנהנו בהסכמה. הקהל הריע, ההורים של אברמס בכו מהתרגשות, אבל איש לא היה בהלם גדול יותר מאשר הניצול עצמו, שהפיל את המיקרופון וכמעט התמוטט על הבמה.

"אני לא מאמין, אני לא מאמין", מילמל אברמס כשהוא נאחז בסיקרסט כדי לייצב את עמידתו. ההיסטריה המשיכה כשהמועמד הנרגש, שבילה כמה ימים בשבועות האחרונים בבית החולים, ניגש אל שולחן השופטים ושאל "למה אתם עושים את זה? אנחנו רק ב-11 המועמדים הסופיים, זה מוקדם. אני לא מאמין! אני לא מאמין!". אברמס לחץ את ידי השופטים, חיבק אותם, נישק והמשיך את סצינות הדרמה כשהוא דופק על השולחן שלהם ואז ניגש חזרה לבמה, כרך עצמו סביב קרסוליו של המנחה, גנח, התיישב, נעמד ואז כמובן רץ לחבק את ההורים.

כדרכו של עולם, אין מהלך דרמטי בלי השלכות, ולכן בשבוע הבא יודחו שני מתמודדים מהתחרות, ואין יותר גלגלי הצלה. "חשבתי שתהיה הדחה הלילה, חשבתי שהם לא ישתמשו בגלגל ההצלה, כי יש עוד 11 איש. אני לא מאמין, התחלתי לשיר ואז כשאמרתם לי להפסיק - זה הבהיל אותי לגמרי", אמר ילד הפלא שנשאר איתנו לפחות לעוד שבוע של שירה מעולה ובעיות מעיים.

"אמריקן איידול 10" משודרת ב-yes Drama בכל חמישי ושישי ב-22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully