וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נינט טייב מועמדת לפרס התיאטרון הישראלי

שני גורקביץ'

28.3.2011 / 15:13

המוזיקאית השתחלה לפרס השחקנית המבטיחה בטקס החשוב של התיאטרון הישראלי. הקאמרי מוביל עם 29 מועמדויות

פרס התיאטרון הישראלי לשנת 2010 יוצא לדרך: ועדת הפרס בראשות השופט בדימוס שלי טימן הכריזה על המועמדים ב-18 קטגוריות הפרס, המצטרפות להכרזה על הזוכה בפרס למפעל חיים – השחקן עודד תאומי. הפרס ייערך ב-13 במאי בתיאטרון גשר ואת הזוכים בו יבחרו כ-40 חברים, שהוסמכו על ידי הוועדה לבחור את הזוכים.

התיאטרון המוביל במספר המועמדויות הוא הקאמרי עם לא פחות מ-29 מועמדויות בקטגוריות השונות, בהן שלוש הצגות בפרס המחזה המקורי של השנה וכן שתי מועמדויות משותפות עם בית ליסין. להבימה, התיאטרון הלאומי, רק 4 מועמדויות ואילו לבית ליסין 12 מועמדויות. לתיאטרון גשר 7 מועמדויות , לתיאטרון באר שבע 6 מועמדויות ולתיאטרון החאן הירושלמי 10 מועמדויות. מנכ"לית בית ליסין,

ההצגות המועמדות לפרס המחזה המקורי של השנה הן "גטו", "האריסטוקרטים", "מכולת" ו"רוחלה מתחתנת". המועמדים לפרס המחזה המתורגם הם "בחורים טובים", "גן הדובדבנים", "מי דואג לילד", "מעגל הגיר הקווקזי" ו"שש דמויות מחפשות מחבר". לפרס הקומדיה הטובה ביותר מועמדות "החולה המדומה", "הלילה השניים עשר", "משרתם של שני אדונים" ו"שחק אותה סם".

איפה איתי טיראן?

בפרסי המשחק נפלה הפתעה עם היעדרו של איתי טיראן, כוכב "גטו" לפרס שחקן השנה בתפקיד ראשי. המועמדים הם דרור קרן ("משרתם של שני אדונים"), מורדי גרשון על תפקידו ב"בחורים טובים", משה איבגי ("סונטת קרויצר") וששון גבאי ("רוחל'ה מתחתנת"). בקטגורית השחקנית הראשית מועמדות ליאורה ריבלין ("גן הדובדבנים"), ליז רביאן ("הוכחה"), נטע גרטי ("מעגל הגיר הקווקזי") ותיקי דיין על "מכולת".

בקטגורית שחקן המשנה מועמדים אמיר קריאף ("החולה המדומה"), ארז שפריר ("סר טובי בלץ"), יהויכין פרידלנדר ("הלילה השניים עשר") ויחזקאל לזרוב ("האריסטוקרטים"). בקטגורית שחקנית המשנה מועמדות דבורה קידר ("מוריס שימל"), הלנה ירלובה ("האריסטוקרטים"), חני פירסטנברג ("גטו") ומיה דגן ("רוחל'ה מתחתנת").

לפרס במאי השנה מועמדים אודי בן משה (הן על "הלילה השניים עשר" והן על "מעגל הקיר הקווקזי"), מוני מושונוב ("משרתם של שני אדומים") ועמרי ניצן על "גטו". לפרס מחזאי השנה מועמדים הלל מיטלפונקט ("מכולת"), סביון ליברכט (רוחל'ה מתחתנת"), עדנה מזי"א ("האריסטוקרטים") ושלומי מושקוביץ' ("כוכב יאיר").

מועמדות מעניינת היא זו של נינט טייב לפרס השחקנית המבטיחה, על תפקידה ב"אביב מתעורר". לצידה מתמודדות אנה דוברוביצסקי ("כוכב יאיר"), דינה סנדרסון ("האריסטוקרטים"), מירב שירם ("שחק אותה סם") ורותי אסרסאי על "וויצק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully