וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יינז אדיקשן וקרודר ודורפמייסטר מגיעים לישראל

עינב שיף

11.4.2011 / 18:30

הרכב הרוקנרול המיתולוגי של פרי פארל וצמד הדי ג'ייז האוסטרי מצטרף למובי בפסטיבל פיק.ניק שייערך בקיץ בתל אביב

פסטיבל פיק.ניק מתרחב: ג'יינז אדיקשן, מהרכבי הרוק הבולטים של הניינטיז וצמד הדי ג'ייז קרודר ודורפמייסטר מצטרפים לפסטיבל בהפקת שוקי וייס, שיתפרס השנה על מספר תאריכים לאורך הקיץ, כשההופעות ייערכו בגני התערוכה בתל אביב.

ג'יינז אדיקשן יופיעו בישראל ב-1 בספטמבר. הלהקה, בהובלת פרי פארל, תגיע לישראל בהרכבה העדכני, הכולל את דייב נבארו המצוין (לשעבר רד הוט צ'ילי פפרז) ואת הרכש הטרי דייב סיטק, חבר טי וי און דה רדיו ואחד המפיקים המוזיקליים החשובים של העשור הקודם, שעבד בין השאר עם היה יה יה'ז וסקרלט ג'והנסון ואף עם אביב גפן על שיר מאלבומו הבינלאומי שיצא לפני כשנה וחצי. זהו סיבוב איחוד של הלהקה, שהוציאה את אחד מאלבומי המופת של הניינטיז, "Ritual De La Habitual" ושלסולנה, פרי פארל, השפעה גדולה על סצנת הרוק האמריקאית.

קרודר ודורפמייסטר (פטר קרודר וריצ'רד דורפמייסטר האוסטרי) יופיעו ב-12 ביולי בתל אביב, לצד מובי, שכפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות יופיע לישראל בסט לייב במסגרת פיק.ניק. צמד הדי ג'ייז כבר ביקר בישראל לסטים שונים, אך לא למופע לייב כפי שיעלו במסגרת אירועי פיק.ניק. אמנים בינלאומיים נוספים צפויים להצטרף לפסטיבל, הן לערבים הקיימים והן לערב נוסף של הפסטיבל.

כמה זה עולה?

מכירת הכרטיסים לאירוע עצמו תחל ב-20 באפריל, אולם ניתן להירשם למכירה דרך אתר Eventim.co.il, שלינק אליו מצורף לכתבה. מחיר כרטיס לערב אחד של הפסטיבל עומד על 295 שקלים עד גמר המלאי, אז יעלה מחיר לערב 370 שקלים. בקרוב יוצאו למכירה גם כרטיסים משולבים.

"פיק.ניק מתקיים זו השנה השנייה, כשהשנה החלטנו להרחיב את היריעה המוסיקלית לאור שפע האומנים האיכותיים והמגוונים שיכבדו אותנו בהגעתם", מסר שוקי וייס, מפיק הפסטיבל. "הרעיון המקורי של פסטיבל פיק.ניק הינו הגיוון וההתאמה לכל אוהבי המוזיקה, עם אתר מודרני, שפע מופעים ומחירי כרטיסים אטרקטיביים. השנה כאמור, תתקיים סדרה של פיק.ניקים כשכל ערב יכלול תוכן אומנותי שונה ויעניק חוויה מוזיקלית יוצאת מגדר הרגיל.

"בפיק.ניק אשתקד ידענו ביטול מתוקשר של הפיקסיז ובמקביל גילינו כי פיתחנו יוזמה ברוכה כשראינו את ההיענות ואת תגובות הקהל והפוטנציאל האדיר שבמסגרת מוזיקלית כזו", הוסיף וייס על ביטולם המצער של הפיקסיז בשנה שעברה, שלווה גם בביטול של הקלקסונז והגורילאז סאונדסיסטם שהיו אמורים להופיע בפסטיבל. "פיק.ניק 2011 יוצא לדרך כשהוא משודרג, מופק ומחושב בסטנדרטים הכי גבוהים שיש בישראל. אני מזמין את הקהל להנות מחוויה קייצית, מרעננת וחדשנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully