וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראן דוראן בישראל - כל הפרטים

עינב שיף

26.4.2011 / 20:55

הפקת המופע של ההרכב הבריטי בישראל הודיעה על פרטי מכירת הכרטיסים לאירוע, שיתקיים במסגרת פסטיבל פיק.ניק. ויש גם מסר מפרי פארל, סולן ג'יינז אדיקשן, שיופיע באירוע

יח"צ - חד פעמי

(צפו בפרי פארל מברך את הקהל הישראלי)

אחרי שדוראן דוראן עצמם הודיעו על הגעתם לישראל ב-30 ביולי, חושפת ההפקה הישראלית את הפרטים המלאים אודות מחירי הכרטיסים המופע עצמו. דוראן דוראן יופיעו בישראל כחלק מפסטיבל פיק.ניק 2011, לצד הופעותיהם של מובי ב-12 ביולי וג'יינז אדיקשן ב-1 בספטמבר. שלושת ההופעות יתקיימו בגני התערוכה בתל אביב ויצטרפו אליהם אמנים נוספים שיוכרזו בקרוב.

“אנחנו נלהבים מאד להופיע בתל אביב במסגרת פיק.ניק", מסר סולן ההרכב סיימון לה בון. "זה סיבוב הופעות חשוב שישראל היא חלק ממנו. אנחנו מתרגשים מאד להופיע בישראל".

מכירת הכרטיסים לאירוע תתנהל באתר eventim.co.il וכן במשרד הכרטיסים הקסטל. מחיר הכרטיס להופעה של דוראן דוראן בלבד עומד על 295 שקלים במכירה מוקדמת. לאחר גמר המלאי יעלה מחיר כרטיס ל-370 שקלים. ניתן לקנות כרטיסי VIP במלאי מוגבל ב-800 שקלים. כרטיס לשני ימי פיק.ניק עולה 640 שקלים ואילו כרטיס לשלושת הימים יעלה 900 שקלים.

ההכרזה על ההדליינרים של פיק.ניק מסמלת את כניסת משרדו של שוקי וייס לעונת הקיץ, כשלצד מופעים אלו יתקיימו שתי הופעות רגאיי במועדון הבארבי בתל אביב בתחילת מאי וכן שתי הופעות של לורי אנדרסון, בהיכל התרבות בתל אביב ובזאפה אמפי שוני בבנימינה ושל רוקסט בהיכל נוקיה באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully