וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי לוואלה!: הכוכב של פון טרייר מגן עליו

"ברור שהוא לא נאצי", אמר סטלן סקרסגרד, שחקן קבוע בסרטיו של הבמאי הדני הנמצא עתה בקאן. "הוא הסתבך בבדיחה שהוא לא ידע איך לצאת ממנה"

סטלן סקרסגרד, המשחק בסרט "מלנכוליה" של הבמאי לארס פון טרייר ושותף קבוע לסרטיו מאז "לשבור את הגלים", יצא להגנת הבמאי המושמץ בעקבות התבטאויתיו בעלות הגוון האנטישמי. "לארס בסך הכל הסתבך בבדיחה שהוא לא ידע איך לצאת ממנה", אמר סקרסגרד בראיון לוואלה! תרבות. "לכולם ברור שהוא לא נאצי ושאין לו שום דבר נגד יהודים".

"גם החברים היהודים שלי אמרו לי שהם לא נפגעו", הוסיף סקרסגרד. "בדיוק כמוני, הם חושבים שהעניין נופח מעבר לכל פרופורציה. מעבר לכל הסקנדל, זה סרט טוב, לארס הוא אדם טוב ולעבוד איתו זה כיף, כך שאני מתכנן לעשות זאת גם בעתיד".

התאכזבת שהספונסר של הסרט ביטל את ארוחת הערב לסרט בעקבות הסקנדל?

"לא, פשוט אכלתי במקום אחר".

סקרסגרד בן ה-59 נחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לבמאי הדני וכאמור, שותף קבוע לסרטיו של האחרון. בנוסף, בשנים האחרון קיבע את מעמדו כבכיר השחקנים הסקנדינביים בהוליווד, עם תפקידים בשוברי קופות כמו "מלאכים ושדים", "מאמה מיה!", "ת'ור" ובעתיד בעיבוד ההוליוודי של "נערה עם קעקוע דרקון" שיביים דיוויד פינצ'ר וב"הנוקמים" עתיר הכוכבים.

מוקדם יותר היום הוציאה הנהלת הפסטיבל הודעה חריגה בחריפותה, בה הוכרז פון טרייר "אישיות לא רצויה" בפסטיבל בעקבות מסיבת העיתונאים המדוברת, בה אמר פון טרייר כי הוא "מזדהה ומבין את היטלר" וכי "ישראל היא קוץ בתחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully