וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מורגן הומופוב?

10.6.2011 / 17:51

כוכב "רוק 30" נמצא במרכז שערוריה בשל חשד להתבטאויות בעייתיות כמו "אם הבן שלי היה הומו - הייתי דוקר אותו"

הקומיקאי טרייסי ג'ורדן, כוכב "רוק 30", נחשד במספר אמירות בעלות גוון הומופובי. קווין רוג'רס, אזרח טנסי, נכח בהופעה של מורגן ב-3 ביוני ולאחריה פרסם פוסט בפייסבוק, בו הוא קבל על מספר אמירות של מורגן. הדברים פורסמו בעמוד של אתר Truth Wins Out, הנלחם באמירות הומופוביות ומאז מורגן מותקף בטוויטר בשל דבריו.

אז מה מורגן אמר? רוג'רס מצטט את הכוכב, שלדבריו טען כי "הומוסקסואליות היא בחירה, כי אלוהים לא יכול לעשות טעויות" וכי "הומואים זה משהו שהילדים לומדים מהתקשורת ומהתוכניות בטלוויזיה". בנוסף, לפי רוג'רס מורגן אף אמר כי "אם הבן שלי היה הומו, עדיף שיבוא הביתה ויגיד לי את זה כמו גבר או שאשלוף עליו את הסכין ואדקור את הפאקינג ניגר למוות".

מספר שעות לאחר שהחלה המתקפה, מורגן התנצל בדברים שפורסמו במגזין דדליין הוליווד: "אני מצטער על בחירת המילים שלי בהופעת הסטנדאפ האחרונה", אמר מורגן. "אני לא אדם שונא ולא מעודד אלימות נגד אף אחד. אני צוחק על שיוויון הזכויות, אך חבריי יודעים מה בליבי. אפילו בשביל סטנדאפ זה הלך רחוק מדי ולא היה מצחיק בשום צורה". כעת נותר לראות כיצד יגיבו אנשי "רוק 30" ו-NBC המשדרת את הסדרה, בה מגלם מורגן כוכב טלוויזיה עם נטייה להסתבכויות מיותרות במיוחד.

אין זו הפעם הראשונה שמורגן מסתבך באמירה בעייתית: באחרונה התנצלה רשת TNT בשל דבריו של מורגן במהלך משחק כדורסל ששדרה, בו אמר השחקן כי שרה פיילין היא "חומר טוב לאוננות". לפני כן, כינה מורגן את צ'רלי שין "אס-הול שילדיו יסבלו מההתעללות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully