וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה שניה ל"הינשופים"

אמילי גרינצווייג

12.6.2011 / 13:03

תכנית התרבות של ערוץ 8 של HOT, בהגשת מודי בראון, רוגל אלפר ויאיר ניצני תשוב לעונה שניה בנובמבר. מתברר שזה אפשרי

תכנית התרבות היומית של ערוץ 8 בכבלים, "הינשופים", תשוב בנובמבר לעונה שנייה. התוכנית, בהנחייתם של רוגל אלפר, מודי בר-און ויאיר ניצני, תסיים השבוע את עונתה הראשונה.

התכנית הושקה בינואר האחרון ומתמקדת בתרבות הישראלית מנקודת מבטם של מגישיה. במהלך השבוע הקרוב, מה-12 ועד ה- 16 ביוני, בשעה 22:30, ישודרו תוכניות סיום העונה של המנחים. היום (א') יארח רוגל אלפר את ירון ברובינסקי ואת להקת הקליק, לקראת הופעת האיחוד שלהם. מחר (ב') יארח מודי בר-און את גידי גוב ואת קרן מור. ביום רביעי יארח יאיר ניצני את יזם ההייטק והמתמודד לראשות מפלגת העבודה, אראל מרגלית וכן תערך הופעה חיה של להקת אומללה. ביום חמישי תשודר תוכנית סיום חגיגית עם רוגל אלפר.

מנהל ערוץ 8, אייל אופנהיים מסר: "אנו מודים לחברת HOT על האמון והתמיכה שהם נותנים לנו. ערוץ 8 חרת על דגלו להוות אלטרנטיבה בתרבות הישראלית וכך נמשיך לעשות הן במסגרת רצועת התרבות היומית והן בתחום היצירה הדוקומנטרית, שהיא חוד החנית שלנו."

סמנכ"ל התוכן והרגולציה ב- HOT, יורם מוקדי, מסר: "רצועת הינשופים יצרה סדר יום אלטרנטיבי חדש בתרבות הישראלית. אנחנו מאמינים כי יש לאפשר מקום לתכניות תרבות איכותיות ואחרות. אנו בטוחים כי העונה החדשה של הינשופים תמשיך לעורר דיון תרבותי אמיתי, וערוץ 8 ימשיך להיות ביתם של חובבי התרבות והדוקו' בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully