וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הירי בדרום: בוטל היום הראשון של פסטיבל בריזה

שני גורקביץ'

21.8.2011 / 14:16

מארגני הפסטיבל וראש העיר אשקלון החליטו לבטל את המופעים שאמורים היו להתקיים בעיר מחר. לעת עתה יתקיימו שאר המופעים כרגיל

אחרי הביטולים בפסטיבל הג'אז באילת, נודע היום (ראשון) על עוד פגיעה באירועי התרבות בדרום בעקבות הירי הממושך מרצועת עזה בימים האחרונים - מפיקי פסטיבל בריזה וראש העיר אשקלון, בני וקנין, החליטו לבטל את יומו הראשון של הפסטיבל שאמור היה להיפתח מחר.

נכון לרגע פרסום הכתבה, שאר ימי הפסטיבל יתקיימו כרגיל עד יום חמישי, אולם יתכן כי החלטה זו תשתנה בעקבות הערכות מצב והוראות של פיקוד העורף. יש לציין שהפסטיבל חזר לפני שנתיים לאחר תקופת הפסקה בגלל קשיים כלכליים ומצב לא קל בדרום, והשנה הוא מציין את שנתו ה-20.

בין האמנים המתוכננים להופיע בפסטיבל השנה ניתן למנות את שלמה ארצי, אתניקס, שירי מימון, שמעון בוסקילה, משה פרץ ואביהו מדינה. בעקבות ההחלטה בוטלה הופעתה החגיגית של אתניקס שתוכננה לפתוח את הפסטיבל לציון 25 שנים להקמת הלהקה. את הפסטיבל צפוי לחתום אותו שלמה ארצי, שמופיע באופן קבוע בפסטיבל.

יו"ר מנהלת הפסטיבל, אורן שני, אמר כי לאור המצב הביטחוני ביטול היום הראשון היה מהלך מתבקש. "ברור שאף לא אחד ייקח סיכון לחיי אדם בוודאי כשמדובר בפסטיבל שמזמין אליו אנשים מכל רחבי הארץ. אני לא חושב שאפשר לעשות איזשהו אירוע כמו פסטיבל בריזה כשמבלים בפחד ממה יקרה כל דקה".

שני ציין כי ההחלטה לגבי קיום שאר ימי הפסטיבל תתקבל, כאמור בהמשך, אולם לדבריו אם יוחלט לא לקיים את הפסטיבל במועד זה הוא לא יתבטל - אלא יידחה למועד אחר.

לגבי השפעת הביטול על הפסטיבל אמר שני כי "הפסטיבל ימשיך להיות גם בשנה הבאה וגם בעוד שנתיים ואף לא אחד שמחפש לפגוע בעורף לא יבטל לנו את פסטיבל בריזה. ובאופן כללי אני חושב שהם בוודאי לא יהרסו לנו את השמחה או יפגעו לנו בשרשרת החיים הרגילה".

חוגגים 25 שנים לאתניקס: זאב נחמה מתארח בבית התקליט ובוחר את עשרת האלבומים ששינו את חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully