וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנז אנ' רוזס בדרך להיכל התהילה של הרוקנרול?

שני גורקביץ'

27.9.2011 / 13:01

25 שנים אחרי הסינגל הראשון מקבלת בפעם הראשונה גאנז אנ' רוזס מועמדות להיכל התהילה בקליבלנד. האם יהיה מופע איחוד?

גאנז אנ' רוזס, רד הוט צ'ילי פפרז, הקיור, ביסטי בויז, הארט, ג'ואן ג'ט והבלאקהארטס הם בין האמנים שמועמדים השנה להיכנס להיכל התהילה של הרוקנ'רול – כך הודיע היום (שלישי) מנכ"ל קרן היכל התהילה של הרוקנ'רול, ג'ואל פרסמן. מי מהמועמדים שיזכו לקולות הרבים ביותר ייכנסו אל ההיכל שקליבלנד אוהיו ב-14 באפריל 2012.

את הזכות למועמדות השנה קיבלו אמנים שהוציאו את האלבום או הסינגל הראשון שלהם ב-1986 או קודם לכן. "המועמדים של שנת 2012 מגלמים את ההיקף הרחב של משמעות הרוקנרול", אמר פרסמן. "מקבוצות ווקאליות להיפ הופ, מסינגר-סונגרייטרז לאמני רוק כבד הקבוצה הזו מייצגת את הרוח של מה שאנחנו חוגגים בהיכל התהילה של הרוקנ'רול".

מעמד הכניסה להיכל התהילה בקליבלנד הוביל להקות רבות להתאחד להופעה היסטורית וחד-פעמית, למרות שנים של מריבות. אחרי שהפוליס, קרים והטוקינג הדס הופיעו בהרכב המקורי בטקס בהיכל התהילה, אין זה מופרך מצד מעריצי גאנז אנד רוזס לצפות לראות את אקסל רוז שר כשסלאש לצידו על הגיטרה. בראיון ב-2010 הודה סלאש שאינו יודע מה יקרה אם יהיה ניסיון לאחד את הלהקה במצב כזה, ואמר "אם אקסל, דאף, איזי ואני נתחיל לתקשר זה יכול ללכת בכיוון אחד. אם לא, אלוהים יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully