וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפסנתר חוגג בר מצווה: אהוד בנאי, רוני דלומי ועוד

עינב שיף

24.10.2011 / 12:48

אהוד בנאי יגיע לראשונה לפסטיבל ולצדו דלומי, אביב גפן שיארח את אביתר בנאי, מחווה ל"בדשא אצל אביגדור" של אריק איינשטיין ועוד עשרות מופעים

פסטיבל הפסנתר, אולי פסטיבל המוזיקה היציב והאהוב בישראל, חוזר בפעם ה-13 בנובמבר (22-27) במרכז סוזן דלל בתל אביב עם ליין אפ חזק ומעניין למדי: ראשית, אהוד בנאי יקייים לראשונה מופע פסנתר, בעיבודים של עמי רייס (אלג'יר, כנסיית השכל), במה שצפוי להיות ההופעה המרתקת של הפסטיבל.

לצדו, יארח אביב גפן לראשונה את אביתר בנאי לשיתוף פעולה מסקרן ורוני דלומי תגיע למופע פסנתר עם האורח דוד לביא. כמו כן, כנסיית השכל תקיים מופע פסנתר מיוחד עם שירי האלבום הנפלא "קח שירים" ותארח את שמעון אדף וכן תיערך מחווה ל"בדשא אצל אביגדור", אלבומו של אריק איינשטיין בהפקת מיקי גבריאלוב, שינהיג את אנסמבל האמנים שיופיעו באירוע: אוהד חיטמן, איה כורם, חמי רודנר, ירמי קפלן, מוקי, תמר אייזנמן, שירה גבריאלוב, רן דנקר חיים רומנו.

כמו כן, בעז שרעבי יקיים הופעה בפסטיבל, לצדו פונץ' שיארחו את מיכה שטרית, יסמין לוי שתערוך מופע מיוחד בישראל בפסטיבל ואסף אבידן שיקיים הופעה עם קרני פוסטל.

מופעים נוספים בפסטיבל הם רמי קליינשטיין עם ארז לב ארי, ערן צור עם אנסמבל מיתר, דנה ברגר במופע מחווה ליוצרות שהשפיעו עליה, דניאל זמיר מארח את שי גבסו, ארקדי דוכין מארח את עלמה זהר, יהוא ירון שיארח את שלום גד, בן ארצי במופע עם שירים מתורגמים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully