וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס: שיר חדש נחשף - עם נאז

שני גורקביץ'

3.11.2011 / 12:00

שיתוף הפעולה בין הראפר לזמרת המנוחה דלף לרשת והפך לסינגל הבכורה מאלבומה האחרון. האזינו לו כאן

שיר שהקליטה איימי וויינהאוס עם הראפר נאז דלף היום (חמישי) לרשת והפך למעשה לסינגל הבכורה מאלבומה האחרון "Amy Winehouse Lioness: Hidden Treasures". השיר שנקרא "Like Smoke" ייצא באופן רשמי עם האלבום כולו ב-5 בדצמבר. וויינהאוס הלכה לעולמה ביולי האחרון כתוצאה מהרעלת אלכוהול.

האזינו ל-"Like Smoke" של איימי וויינהאוס ונאז

«object height="81" width="100%"» «param name="movie" value="https://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F27055318"»«/param» «param name="allowscriptaccess" value="always"»«/param» «embed allowscriptaccess="always" height="81" src="https://player.soundcloud.com/player.swf?url=http%3A%2F%2Fapi.soundcloud.com%2Ftracks%2F27055318" type="application/x-shockwave-flash" width="100%"»«/embed» «/object» «span»«a href="https://soundcloud.com/azuredamus/amy-winehouse-ft-nas-like"»Amy Winehouse ft. Nas - Like Smoke«/a» by «a href="https://soundcloud.com/azuredamus"»azuredamus«/a»«/span»

אלבומה האחרון של וויינהאוס צפוי לכלול 12 שירים, בהם שלוש גרסאות כיסוי לשירים מוכרים וכן מספר שירים חדשים. על הפקת האלבום אחראים סלאם רמי ומארק רונסון, ולדבריהם על כל עותק מהאלבום שיימכר תתירם לירה שטרלינג אחת לקרן הצדקה שהוקמה לזכרה של הזמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully