וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי MTV אירופה: הלילה של ליידי גאגא והאיש העירום

6.11.2011 / 23:11

ליידי גאגא טיילה לעוד ערב מנצח עם ארבעה פרסים, תלבושות מוזרות ופה מלוכלך. ואז הגיח האיש העירום שגנב את ההצגה גם לה וגם לבר רפאלי. סיכום הערב

MTV
מעריץ עירום מתפרץ לבמת פרסי MTV אירופה. GettyImages
ובכן שלום לך. היידן פנטייר והגבר העירום/GettyImages

ליידי גאגא שוב גנבה את ההצגה בטקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה (EMA) הערב (ראשון) בבלפסט שבצפון אירלנד - עם תלבושות מופרכות ומסכה שהסתירה את פניה, היא קטפה ארבעה פרסים יוקרתיים בהם קליפ השנה ושיר השנה ל-"Born This Way". אבל אז רץ אל הבמה גבר עירום.

האירוע הביזארי התרחש בזמן שהשחקנית היידן פנטייר ("גיבורים") הציגה את המועמדים לפרס השיר הטוב ביותר, רץ אליה גבר עירום - חשף את כל מה שהיה לו להראות - ונשאר על הבמה לשוחח איתה, ללא התערבות של אנשי אבטחה. "אני מעריץ גדול שלך", אמר להיידן ההמומה. על אף שנראה היה כי פנטייר מרגישה שלא בנוח, אף איש ביטחון לא הוציא את התמהוני מהבמה, כך שייתכן שהיה זה אקט מתוכנן.

הפרס ניתן בסופו של עניין לליידי גאגא על שירה "Born This Way". גאגא עלתה לבמה, עם תלבושת מופרעת נוספת שנראתה כמו הכלאה בין צלחת לווין וירחים של כוכב הלכת שבתאי, והתייפחה. "זה השיר הכי חשוב שכתבתי בחיי. זה הרגע הכי חשוב בחיי עד עתה", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליידי גאגא ודיוויד האסלהוף בטקס פרסי EMA של MTV. GettyImages
האשה במסכת הברזל. ליידי גאגא ודיוויד האסלהוף/GettyImages

עוד קודם לכן הספיקה גאגא לעורר מיני שערורייה כאשר עלתה לקבל מידי דיוויד האסלהוף את פרס הזמרת הטובה ביותר. האסלהוף, שזכור מעל לכל כמיץ' ב"משמר המפרץ", הציג את המועמדות השונות וסיפר כי הן כולן נשים יפות וכי הוא קדח חור בקיר חדר ההלבשה שלו כדי שהן יוכלו לראות אותו מתלבש. ליידי גאגא, שעלתה לבמה לא נשארה חייבת ואמרה לו "ראיתי את החורים שקדחת ויש לך איבר מין גדול מאוד".

ליידי גאגא הופיעה לאחר מכן עם ביצוע ל-"Marry The Night" לבושה בעוד תלבושת גרנדיוזית וקשורה בשלשלאות למה שנראה כמו מעין ירח ענק. במהלך השיר השילה מעליה את התלבושת ובסופו הציגה את אחוריה לקהל ולמצלמה.

ג'סטין ביבר בטקס פרסי EMA של MTV. GettyImages
it's not my baby. ג'סטין ביבר/GettyImages

ג'סטין ביבר, שזכה בפרס הזמר הטוב ביותר, סיפר שהצביע בכלל לקניה ווסט, ואחר כך מאחורי הקלעים, כשהוגש לו גם פרס הפופ הטוב ביותר, התייחס לפרשת האבהות שהודבקה לו ואמר "היה הרבה שיט באינטרנט באחרונה אבל עברתי את זה". סלינה גומז, שהגישה את הטקס, ולפי השמועות נפרדה מביבר בעקבות הפרשה, אמרה אחרי הופעתו כי "הוא חמוד".

מה עוד היה בטקס? קולדפליי הופיעו עם השיר "Every Teardrop is A Waterfall" מאלבומם החדש, לינקין פארק זכו בהרכב הרוק הטוב ביותר, אמינם זכה בפרס ההיפ-הופ הטוב ביותר וקייטי פרי בפרס ההופעה הטובה ביותר. "קל היום להוריד שירים, לגנוב שירים, וזה שאנשים מגיעים להופעה זה מראה על מחוייבות גדולה", אמרה פרי עם קבלת הפרס.

והיתה גם נוכחות ישראלית - בר רפאלי, יחד עם אירינה שייק, הציגו את הפרס לקליפ הטוב ביותר. בפרס זכתה שוב ליידי גאגא, שזחלה אל הבמה ונעזרה ברפאלי ובשייק כדי להתרומם. גאגא ביקשה משתיהן להישאר: "אשאיר איתי את הסופר-מודלס".

בריאן מיי ורוג'ר טיילור מקווין קיבלו את פרס האייקון הגלובלי וסיפרו "היינו בלידה של MTV וזה נהדר להיות כאן גם עכשיו". קווין בהרכבם החסר סיימו את הטקס במחרוזת משירי הלהקה, כאשר את מקומו של פרדי מרקיורי החליף אדם למברט, פעם הלוזר של "אמריקן איידול" והיום המחליף של אחד הסולנים הגדולים בהיסטוריה של הרוק. כמו כן, הוצגה מחווה יפה לאיימי וויינהאוס המנוחה וכמה מהאמנים שהשתתפו בטקס סיפרו על הקשר העמוק ליצירתה של הזמרת שהלכה לעולמה ביולי האחרון.

מה חשבתם אתם על טקס הפרסים של MTV? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully