וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס הזהב 2012: המיטב של ריקי ג'רווייס

16.1.2012 / 7:34

מונולוג הפתיחה, הכניסה בקים קרדשיאן, התאקל עם מדונה וההסתלבטות על קלוני: המיטב של ריקי ג’רווייס מגלובוס הזהב

מרגע שהוכרז כי ריקי ג'רווייס ישוב להנחות בשלישית את פרסי גלובוס הזהב, הוליווד נכנסה לכוננות ספיגה, וידעה היטב למה: כמו בשנתיים שקדמו לטקס של אמש (ראשון), ג'רווייס הגיע מוכן עם מיטב הסאטירה שהצטברה אצלו בשנה שעברה על הוליווד, כוכביה, מנהגיה ואפילו הגופים שארחו אותו - תא הכתבים הזרים שמעניק את הפרס ורשת NBC ששידרה את הטקס. כבר במונולוג הפתיחה הספיק ג'רווייס להיכנס בכל מה שזז, כולל, שוב, בג'וני דפ.

לאחר מספר הפסקות, שב ג'רווייס לבמה והחמיא לקהל: "אתם כל כך הרבה יותר טובים מאלו שבשנה שעברה, להם היה תקוע מקל בתחת". לאחר מכן עבר ג'רווייס להציג את ג'ורג' קלוני ואמר "אם הוא יהיה פופולרי יותר, הוא אולי ינחה את הטקס הזה". קלוני הגיב בכניסה מרשימה לבמה עם מקל הליכה, חיקוי לבראד פיט שאת סרטו, "מאניבול", הציג בטקס.

אולי הרגע המצחיק ביותר בטקס היה המפגש בין ג'רווייס למדונה. ג'רווייס קיבל את מלכת הפופ שהציגה את פרס הסרט הזר הטוב ביותר. לאחר שסיים להיכנס באלטון ג'ון, הגדיר אותה ג'רווייס דרך שיריה וכשהגיע ל-"Like A Virgin" עיווה את פניו. מדונה, כפי שניתן לראות - לא נשארה חייבת.

ג'רווייס סיים לטפל במדונה ועבר, אחר כבוד, לזוכה גלובוס הזהב והאוסקר קולין פירת', אותו הציג כגזען שבועט בחתלתולים עיוורים.

לקראת סיום הטקס, פנה ג'רווייס לטפל בנטלי פורטמן, תוך שהוא מנצל את לידת בנה כדי לומר לכוכבי הוליווד: "אל תשימו את המשפחה במקום הראשון". "תראו, בגלל שהיא ילדה השנה היא לא מועמדת לכלום" , אמר ג'רווייס. "בבקשה קבלו את נטלי פורטמן הטיפשה".

רבים צייצו וטענו כי ג'רווייס היה רך יותר מבשנתיים שקדמו לטקס, וזאת למרות שהוא לא פספס גם את בדיחות מל גיבסון הכה חביבות עליו. בערב יתבררו נתוני הרייטינג של הטקס והוליווד תדע האם כדאי להתכונן למהומה גם בשנה הבאה.

גלובוס הזהב 2012: כל הזוכים בטקס
גלובוס הזהב 2012: מי היתה הכי יפה בטקס?
גלובוס הזהב 2012: מדונה יורדת על ריקי ג'רוויס
גלובוס הזהב 2012: ריקי ג'רווייס הצחיק אתכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully