וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: מתמודד בתוכנית "שלוש" התאבד

29.1.2012 / 15:37

גלעד פרידלנסקי, שהשתתף בתוכנית הריאליטי של קשת "שלוש", נמצא הבוקר ללא רוח חיים. "האירוע לא קשור לריאליטי", אמר אחיו לחדשות 2

טרגדיה הבוקר (ראשון) בכפר יהושע: גלעד פרידלנסקי, מתמודד לשעבר בתוכנית הריאליטי "שלוש", נמצא ללא רוח חיים לאחר שנטל את חייו. בן 33 היה במותו.

"הוא היה בתקופה של דיכאון של בערך שלושה שבועות לאחרונה, התירוץ שלו היה שהמצב בענף קשה", סיפר יפתח, אחיו התאום של פרידלנסקי החקלאי לחדשות 2. "הוא ראה שחור ובדיכאון הכל מתעצם - ידענו שהוא בדיכאון וניסינו לעזור לו אבל אי אפשר היה להתקרב אליו מספיק".

פרידלנסקי התפרסם לאחר שהשתתף בריאליטי השידוכים "שלוש" ששודר בקשת. פרידלנסקי התמודד על ליבה של מיה רובין, אחת משלוש הנשים שהשתתפו בתוכנית ואף הגיע לקו הגמר. בסיום התוכנית יצא עמה לחופשה בחו"ל, אך לאחר שחזרו, נפרדו דרכיהם של השניים. אחיו של פרידלנסקי ביקש להדגיש כי נסיבות מותו לא קשורות לתוכנית: "זה לא קשור לריאליטי, והקשר היחיד ואולי הקטן ביותר הוא ברמה הכימית - שבטלוויזיה הוא עלה גבוה", אמר האח לחדשות 2.

"מותו של גלעד מילא אותי בעצב גדול", כתב מנחה התוכנית אסי עזר בטוויטר שלו. "פגשתי אותו פעמיים אבל הספיקה לי דקה כדי להבין כמה קסם יש בו. איזה גבר, מלח הארץ. תנחומי למשפחתו".

רועי עוז, עורך "שלוש" מסר בתגובה לדברים: "אני המום ועצוב. מדובר בבחור מקסים, מוכשר, מלח הארץ. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully