וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון מתה בגיל 48

12.2.2012 / 3:25

אשת יחסי הציבור של הזמרת זוכת הגראמי אישרה את דבר מותה, אולם נסיבות המוות נותרו בלתי ידועות. עם זאת, ליוסטון היתה היסטוריה ארוכה של שימוש בסמים ואורח חיים לא יציב

הלם בעולם המוזיקה: הזמרת האמריקאית זוכת פרס הגראמי, וויטני יוסטון, מתה הלילה (ראשון) בגיל 48 - כך דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית. אשת יחסי הציבור שלה, קריסטן פוסטר, אישרה את דבר מותה, אבל נסיבות המוות טרם התבררו. עם זאת, ליוסטון היתה היסטוריה ארוכה של שימוש בסמים ואורח חיים לא יציב. גופתה של יוסטון נמצאה בבית המלון המפורסם בברלי הילטון בלוס אנג'לס ולא נמצאו סמים בחדר. יוסטון שהתה בעיר לרגל פרסי הגראמי שיוענקו הערב.

יוסטון היתה אחת הזמרות המצליחות בתולדות הפופ, שבאמתחתה מכירות של עשרות מיליוני תקליטים, 6 פרסי גראמי ו-2 פרסי אמי. היא הוציאה שבעה אלבומים בסך הכל.

יוסטון היתה מסיפורי ההצלחה הגדולים של המוזיקה השחורה, דיווה של ממש שסומנה עוד מילדותה בניו ג'רזי ככישרון ענק, כבת לזמרת סיסי יוסטון, בת סנדקות של הזמרת אריתה פרנקלין ובת דודתה של הזמרת דיאן וורוויק. את הקריירה החלה כזמרת ליווי בלהיטים כמו "I'm Every Woman" של צ'אקה קאן אותו ביצעה מאוחר יותר בעצמה. היא התגלתה על ידי קלייב דיוויס, הבעלים של הלייבל Arista Records ובשנת 1985 הוציאה את אלבום הבכורה שלה, הקרוי על שמה, שהיכה גלים בעולם המוזיקה. האלבום הבא הניב כבר להיט שהגיע לראש המצעדים, "I Wanna Dance With Sombedy" ויוסטון הפכה לאמנית ענקית.

בשנת 1992 יוסטון נישאה לזמר בובי בראון, קשר שהיה לאחד המדוברים בעולם הבידור, אולם הפך לטרגי כשנודע כי בראון מכה את יוסטון. לשניים בת משותפת, בובי כריסטינה, בתה היחידה של יוסטון. יוסטון ובראון התגרשו בשנת 2007.

בשנת נישואיה כיכבה יוסטון ב"שומר הראש" לצד קווין קוסטנר, בסרט שהפך לשובר קופות ענקי. פסקול האלבום בכיכובה של יוסטון, שביצעה בו את "I Will Always Love You" המפורסם וגם סגרה מעגל עם "I'm Every Woman", זכה גם הוא להצלחה מסחררת במכירות. יוסטון שבה להוציא אלבומי אולפן שלא קשורים לסרטים רק בשנת 1998, עם האלבום "Love is Your Love". בשנת 2000 הוציאה יוסטון אוסף להיטים מצליח שכלל שירים חדשים, בהם דואטים עם ג'ורג' מייקל ואנריקה איגלסיאס.

המאה ה-21 מצאה את הקריירה של יוסטון במשבר, אולם מעמדה כדיווה וכזמרת מהחשובות בתולדות המוזיקה השחורה נותר בלתי מעורער. יוסטון התוודתה בראיונות כי נטלה סמים במשותף עם בובי בראון וסיפרה גם על היחסים ההרסניים והאלימים ביניהם. "Just Whitney", אלבומה משנת 2002 והראשון בו קלייב דיוויס לא היה מעורב, נחשב לכישלון ביחס למעמדה של יוסטון והיא נותרה ללא אלבום אולפן עד 2009, אז הוציאה את "I Look to You". גם אלבום זה לווה בעיקר בשמועות חוזרות ונשנות על בעיות הסמים שלה שהופיעו במדורי הרכילות, ובאחד הדיווחים אף נטען כי היתה בסכנת חיים. סיבוב ההופעות שלה נפתח באוסטרליה בהופעה שזכתה לשריקות בוז רמות מהקהל, שלא הבין מה קרה ליוסטון ולקולה, שנפגע ככל הנראה מהשימוש בסמים.

עם זאת, נראה היה שיוסטון מתאוששת: השנה היא הייתה אמורה להופיע בסרט "Sparkle" לצד זוכת "אמריקן איידול" ג'ורדין ספארקס והזמר סי-לו גרין. רק אתמול דווח כי הוצע לה להצטרף לצוות התכנית "אקס פקטור". הלילה, סיפורה של יוסטון, הגיע לסיומו הטרגי והיא בת 48 בלבד.

וויטני יוסטון: עלייתה ונפילתה של הזמרת הענקית
וויטני יוסטון: עולם המוזיקה מתאבל על מותה של אגדה
וויטני יוסטון מתה: נפרדים מהאגדה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully