וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון מתה: בובי בראון ועולם המוזיקה מתאבלים

12.2.2012 / 11:37

"אני אוהב אותך, וויטני" - כך נפרד בובי בראון, בעלה לשעבר של הזמרת מיוסטון שהלכה לעולמה. עולם המוזיקה באבל כבד - כל התגובות

תדהמה אוחזת בעולם המוזיקה עם הידיעה על מותה של וויטני יוסטון, מהקולות הגדולים בעולם הפופ וכוכבת פופ ענקית. עם האישור הרשמי אודות מותה של יוסטון, החלו מוזיקאים ואנשי תעשייה בכירים לפרסם הודעות אבל מרגשות על מותה.

בובי בראון, בעלה לשעבר של הזמרת, הופיע עם להקת New Edition המתאחדת ובקול רועד ושבור אמר "אני רוצה להגיד לכולכם שאני אוהב אתכם. וויטני, אני אוהב אותך. הדבר הכי קשה בשבילי היה לעלות על הבמה הזו". בראון סירב לדבר עם התקשורת לאחר מכן.

"אני שבורת לב ודומעת", אמרה מריה קארי, שביצעה עם יוסטון דואט מפורסם בסרט "נסיך מצרים". "אני המומה ממות חברתי הטובה, הזמרת שלא ניתן להידמות לה. היא לעולם לא תישכח כאחד הקולות הגדולים שהאדמה בורכה בהם". "אובדן ענקי", כתבה ג'ניפר לופז בטוויטר שלה. "אחד הקולות הגדולים של זמננו". "אני בהלם", כתבה הזמרת צ'אקה קאן, מנטורית של יוסטון, שהיתה זמרת ליווי שלה בצעירותה. "אני מתפללת למענה ולמען משפחתה". קאן וג'ניפר הדסון יופיעו הערב בטקס פרסי הגראמי במחווה ליוסטון, שזכתה בפרס שש פעמים לאורך הקריירה שלה.

קלייב דיוויס, המנטור של יוסטון שגילה אותה, בחר שלא לבטל את אירוע הגראמי שלו, אליו אמורה היתה יוסטון להגיע. דיוויס פתח את האירוע ברגע של שתיקה לזכרה של בת טיפוחיו. "היא היתה רוצה שהמוזיקה תימשך", אמר דיוויס. "היא בירכה את הבמה בנוכחות מהממת".

הדואט של יוסטון ומריה קארי:

"איבדנו אגדה", אמרה כריסטינה אגילרה. "תפילותינו ואהבתנו עם משפחתה של וויטני. אנחנו נתגעגע אליה". ג'סטין ביבר אמר כי "היא אחד הקולות הגדולים אי פעם. תפילותיי עם משפחה וחבריה". "זה הורס את הלב", כתבה קייטי פרי. "תמיד נאהב אותך, וויטני". ריהאנה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אין מילים, רק דמעות". ניקי מינאז' אמרה "אלוהים, לא וויטני יוסטון. הגדולה בכל הזמנים".

"אני שבור לב מהידיעה על מותה", מסר המפיק המוזיקלי האגדי קווינסי ג'ונס, "תמיד התחרטתי שלא היתה לי ההזדמנות לעבוד איתה. היא היתה כישרון אמיתי בלתי ניתן להשוואה. היא תחסר לי נורא". דולי פרטון, שכתבה וביצעה את הגרסה המקורית של "I Will Always Love you" שיוסטון שרה בסרט "שומר הראש", אמרה כי "תמיד אוקיר תודה לוויטני על הביצוע הנהדר של השיר שלי ואני יכולה לומר באמת, מעומק לבי, 'וויטני, אני תמיד אוהב אותך'. את חסרי".

יוסטון וצ'אקה קאן:

"זו טרגדיה", אמר הזמר טוני בנט. "וויטני יוסטון היתה הקול הגדול ביותר אי פעם". "היא סללה את הדרך לכל זמרת שהיתה אחריה", כתבה טוני ברקסטון. "איקונית, אגדית. היא היתה הטובה ביותר אי פעם". ליונל ריצ'י מסר כי "אני הרוס ממותה של וויטני. איבדנו מלאך אמיתי. העולם הזה הפסיד קול יוצא דופן". "אני כל כך עצוב", כתב הזמר וויל אי. אם בחשבון הטוויטר שלו, "וויטני יוסטון היתה כל כך אדיבה, נחמדה, נפלאה, מדהימה ומוכשרת. היא היתה מתנה אמיתית לעולם".

סמוקי רובינסון, זמר הסול הידוע, כתב "הכרתי את וויטני מאז שהיתה ילדה קטנה ואהבתי אותה. היא היתה כמו משפחה עבורי. אתגעגע אליה". הזמר בארי מאנילו מסר כי "אני לא מאמין שוויטני מתה. הלב שלי יוצא אל משפחתה, לקלייב ולכל מי שהכיר ואהב את האמנית המוכשרת והיפה הזאת". סי-לו גרין, כמו רבים אחרים, סיכם זאת במילותיה של יוסטון עצמה: "תמיד נאהב אותך, סיסטר וויטני".

עדכון ראשון: 04:36

וויטני יוסטון מתה: עלייתה ונפילתה של האגדה המוזיקלית

וויטני יוסטון מתה: נפרדים מהזמרת הענקית בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully