וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפולת שלגים אדירה מכסה אתר סקי בצרפת

הנופשים ההמומים לא האמינו למראה עיניהם: מפולת שלגים עצומה כיסתה את אתר הסקי בו נפשו והשביתה את הרכבל באתר ו-41 נוסעים נתקעו בין שמיים לארץ. בנס, איש לא נפגע

מפולת שלגים אדירה התרחשה ביום שישי האחרון באתר סקי בצרפת. גולש נמרץ מיהר לתעד אותה בזמן אמת והעלה את הסרטון המדהים לרשת. בסרטון נראה השלג מידרדר במהירות במורד המדרון ומכסה כל עצם העומד בדרכו – וכל זאת לעיני הגולשים ההמומים. בדרך נס, איש לא נפגע והתקרית הסתכמה בתיעוד המרהיב של המפולת ובנזק כבד לרכוש באתר.

המפולת פגעה בעוצמה בעמודים עליהם נשען הרכבל ובכך גרמה להשבתתו במשך שעות ארוכות, בהן 41 נוסעים מבוהלים התנדנדו במושבים כאשר הם תלויים בין שמיים לארץ. "היה חשש למפולת נוספת ולא רצינו לחלץ את נוסעי הרכבל מחשש שייקלעו אליה לכשירדו", אמר לרשת הטלוויזיה הצרפתית M6 קפטן סיריל אנקו, חבר יחידת החירום האלפינית של משטרת צרפת. מאוחר יותר, הנוסעים חולצו בשלום מהרכבל בעזרת מסוק הצלה.

"בהתחלה המפולת הייתה מאוד איטית ולא חשבנו שהיא מסוכנת", אמרה אחת הגולשות במקום לרשת הטלוויזיה הצרפתית TF1, "אבל כשראיתי אותה מתקרבת לעברי, מכופפת את העמוד של הרכבל ופוגעת בכיסאות – זה היה מרשים". נופש נוסף באתר, שזכה אף הוא לצפות במפולת המרהיבה שועטת למרחק של כ-500 מטרים, אמר כי "עכשיו כשרואים בסרטון את היקף המפולת – אני חושב שהיינו ברי מזל".

עוד בנושא:
הולנד חוששת לגורל הנסיך שנקבר תחת מפולת השלגים
צפו: גולשת "רכבה" על מפולת שלגים בארה"ב - ושרדה
צפו: רוכב אופנוע שלג נקבר במפולת - וניצל

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully