וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטלין רייטר זכתה ב-"The Voice"

31.3.2012 / 23:22

רייטר, העולה מקנדה וחניכתה של שרית חדד, גברה על רז שמואלי שלוותה על ידי אביב גפן וזכתה בעונה הראשונה של "The Voice"

קטלין רייטר היא הזוכה בעונה הראשונה של "The Voice". רייטר, שעבדה עם שרית חדד במהלך העונה, גברה על רז שמואלי שעבדה עם אביב גפן.

לפני הסיבוב האחרון בין רייטר לשמואלי הודחו צחי הלוי, חניכו של שלומי שבת וחנן בן סימון שעבד עם רמי קליינשטיין במהלך העונה. במהלך תוכנית הגמר ביצעו המתמודדים שיר אחד לבדם, שיר ביחד עם המנטור שלהם ושתי העולות לגמר ביצעו שירים מקוריים שנכתבו עבורן לצורך הגמר.

העונה הראשונה של "The Voice" בהנחיית מיכאל אלוני הגיעה לסיומה לאחר שהחלה בחודש ינואר בסערה עם רייטינג של כ-39%. התוכנית זכתה לביקורות מצוינות בתחילה על ייבוא של הפורמט המרענן, שפותח בהולנד. במהלך העונה הרייטינג של התוכנית ירד, הן בשל עלייה בכמויות הפרסומות אך גם בשל המעבר לשידורים החיים לאחר שלב האודישנים. העונה עברה ללא אירועים מיוחדים, מלבד פרישתה הדרמטית של יובל דיין מהתוכנית בשלב חצי הגמר, לאחר שלטענתה "דברים קרו מהר מדי". כמו כן, שלומי שבת התנצל על שהשתמש בשם התואר "כושי" כשניסה להחמיא למתמודד על קולו.

רביעיית הגמר של "The Voice" צפויה לצאת לסיבוב הופעות ארצי, בשילוב מתמודדים נוספים מהעונה, בהתאם למקום בו תופיע הרביעייה.

ברשת אמורים להפיק עונה נוספת של "The Voice", כשלא ברור אם ארבעת המנטורים, שלומי שבת, אביב גפן, שרית חדד ורמי קליינשטיין, ימשיכו בעונה הבאה, כמו גם מתי העונה תעלה.

"The Voice": מרוצים מהזוכה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully