וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המוזיקה נפרד מאדם יאוך: "חלוץ אמנותי אמיתי"

5.5.2012 / 9:55

גרין דיי, בלינק 182, סלאש, ג'סטין טימברלייק ועוד נפרדו מחבר הביסטי בויז שהלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן

הידיעה על מותו של חבר הביסטי בויז אדם יאוך הכתה בהלם את מעריציו וגם את הקולגות שלו בעולם המוזיקה ובקולנוע.

פלי מהרד הוט צ'ילי פפרז ספד ליאוך בחשבון הטוויטר שלו וכתב "כל התפילות וכל האהבה שאני יכול לגייס לאדם יאוך. איזה איש יפה. אלוהים יברך את נשמתו היפה". ג'סטין טימברלייק העיד כי הוא "שבור מהחדשות על מותו של אדם יאוך. הוא היה חלוץ אמנותי אמיתי". בילי ג'ו ארמסטרונג, סולן גרין דיי, נפרד מיאוך וסיפר "בפסטיבל לולפלוזה 94' דיברתי עם יאוך כמעט כל יום. הוא היה מלא חכמה ועידוד לילד חסר שליטה כמוני".

טום מורלו מרייג' אגיינסט דה מאשין כתב "מילים לא יכולות לבטא את העצב והאובדן. אין תחליף להומור שלך, הכישרון והנשמה העדינה. תנוח על משכבך בשלום אחי". טרוויס בייקר מבלינק 182 נזכר בהיכרות שלו עם יאוך וסיפר כי "הוא לעולם יהיה מישהו שהערצתי והיה לי את העונג לפגוש. איבדנו את אחד הטובים".

קריסט נובוסליק, בסיסט נירוונה לשעבר, נזכר לא רק בפעילות המוזיקלית של יאוך, אלא גם באקטיביזם החברתי שלו: "תודה לך על ריף הבס בסבוטאג' ועל מהלכים נהדרים אחרים. אדם גם עבד גם לטובת מודעות של צדק ושלום". סלאש כינה את יאוך "פאקינג מעולה" ואמר כי יתגעגע אליו.

שחקן הקולנוע בן סטילר כתב כי "כל כך עצוב שאדם כבר לא איתנו. מוזיקאי וקולנוען נהדר באמת. היתה לו יושרה בתור אמן. איזה אובדן. הוא היה אדם כל כך טוב". ג'ימי פאלון ספד לו: "הוא היה פרפורמר מעולה, במאי, אבא, פעיל זכויות אדם וניו יורקר".

אדם יאוך: הרגעים הגדולים של הגאון מהביסטי בויז - פרידה
ביסטי בויז: להתגעגע להרכב שנתן בשבילנו את הכל
טרגדיה: אדם יאוך מהביסטי בויז הלך לעולמו
בואו להיפרד מהמוזיקאי הנדיר בפייסבוק

והנה המחווה של קולדפליי לאדם יאוך:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully