וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם האוכל בא התיאבון: ערוץ 10 יצלם עונה שביעית ל"הישרדות"

6.5.2012 / 12:15

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלה מתקיימות ישיבות ראשונות בנוגע לעונה הבאה של הסדרה אשר צפויה להצטלם בפיליפינים. המנחה החדש המסתמן: ירון ברובינסקי

נתוני הרייטינג המצוינים של "הישרדות VIP" הביאו את ערוץ 10 לחמם מנועים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים אלה מתקיימות ישיבות ראשונות בנוגע לעונה הבאה של הסדרה, אשר צפויה להצטלם בפיליפינים, שם צולמה העונה השלישית של התכנית. הבחירה בפיליפינים כיעד לצילומים נובעת משיקולים של חיסכון בעלויות, שכן מדינות רבות מצלמות שם את התכנית ואין צורך בהקמה מחודשת של הסט.

"הבחירה בפיליפינים תביא להוזלת עלויות", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המקורב להפקה. "בעונה הקודמת עלות הפקתו של פרק בתכנית עמדה על 650 אלף ש"ח, עונת ה-VIP עולה 100 אלף ש"ח יותר. המטרה היא לחזור לעלויות ההפקה הקודמות".

כפי שכבר פורסם בעבר, גיא זו-ארץ, אשר מנחה את התכנית מאז עלתה לשידור, לא ימשיך לעונה הבאה של התכנית. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים עורכת חברת הפקות של התכנית, אבוט-המאירי, פגישות עם ירון ברובינסקי בנוגע להגשת העונה הבאה. ברובינסקי נחשב לטאלנט של ערוץ 10 והוא מגיש את השעשועון "לעוף על המיליון" המשודר בו.

"הישרדות VIP" שודרה אמש מול "רוקדים את כוכבים" של זכיינית ערוץ 2 "רשת". את שתיהן מגיש גיא זו-ארץ, וכך נוצר מצב בו מוביל שתי תכניות המתחרות זו בזו. בתחרות עד כה הוביל ערוץ 10: השקת התכנית השבוע זכתה לנתון רייטינג גבוה של 30.2% והיא הייתה התכנית השנייה הנצפית ביותר בישראל באותו השבוע, והתכנית ששודרה אמש (שבת) קיבלה גם היא נתון גבוה של 24.6%. נתוניה היו גבוהים מאלה של "רוקדים את כוכבים" שתכנית פתיחת העונה שלה השיגה 28.2%, ואתמול רשמה רייטינג ממוצע של 22.2%.

מערוץ 10 נמסר בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מתרכזים כרגע בלוח אביב-קיץ, שיושלם עם ההשקה הקרובה של העונה השלישית של היפה והחנון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully