וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי "המירוץ למיליון": "האמריקאים רוצים לאמץ אלמנטים שלנו"

רוני אפרת

15.5.2012 / 14:22

רוית ליאור מנדל ואייל אלקבץ חשפו סודות מחדר העריכה של הריאליטי: "היו חששות מצד עקיבא וענהאל בזמן העריכה" וגם הודו: "משימות לא יכולות להיות שיוויוניות לגמרי"

פאנל "המירוץ למיליון" בפסטיבל "שובר מסך" במכללת עמק יזרעאל היה קודם כל הבמה לרוית ליאור מנדל ואייל אלקבץ, עורכי הריאליטי של רשת, שסירבו להתראיין במהלך העונה השנייה של התוכנית. השניים הרחיבו על הקונפליקטים השונים בעריכת ריאליטי אינטנסיבי "המירוץ למיליון" וגם קצת על ההבדלים בינו לבין תוכניות אחרות.

"בעונה הזו חיברו את הישראליות למותג של 'המירוץ למיליון'", סיפרה מנדל. "העונה הראשונה היתה ספורטיבית עם משימות שקשורות ליעד, צמוד לפורמט האמריקאי". "היה צריך לשכנע את האמריקאים על שינויים בפורמט ובסופו של דבר הם רוצים לאמץ אלמנטים שלנו", הוסיף אלקבץ.

מנדל חשפה כי הזוגות עקיבא וענהאל ואורן ואלון חששו מאוד מעריכת העימות ביניהם שנחשף במהלך התוכנית: "אנחנו עורכים מתוך אמון בצדקת הדרך", אמרה מנדל ואלקבץ הוסיף "משימות לא יכולות להיות שיוויוניות לגמרי, אבל אנחנו מנסים לאזן".

"ל'מירוץ למיליון' לא באים כאלו שרק רוצים להתפרסם", סיכמה מנדל. "ההוכחה היא שבר ואינה לא בזבזו את הכסף ושאורח חייהם נשאר אותו הדבר. כשערכנו את 'הישרדות', זה היה הרבה יותר תמים".

ובר ואינה עצמן? עם רגליים על הקרקע, כפי שנראו בפאנל: "הכסף עדיין עומד", אמרה אינה. "זה בכלל לא שינה לנו את החיים. כשצפינו בעצמנו בתוכנית בכלל לא זיהינו את עצמנו".

עוד ב"שובר מסך":
סער סקלי: "פסיכיאטר ב'האח הגדול' - טעות בשיקול הדעת"
כוכב "חטופים": "לא נכון להשליך את הסדרה על גלעד שליט"
במאי "עבודה ערבית": "בקשת פחדו ממינון השפה הערבית בסדרה"
פרס "כד החלב" הוענק לאורלי וילנאי וגיא מרוז: "להיות עיתונאי חברתי זה לא נוצץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully