וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה פרסמה שיר תמיכה ביציאה מהארון של פרנק אושן

10.7.2012 / 0:41

המוזיקאית, שנעזרה בשירותיו של היוצר המבריק באלבומה האחרון, פרסמה פואמה לרגל הגילוי שמסעיר את עולם המוזיקה: "תהיה אמיץ, תהיה מאוהב"

בצעד מעורר השראה, ביונסה הביעה תמיכה ביציאתו מהארון של פרנק אושן, יוצר ההיפ הופ והאר אנ' בי שגילויו בשבוע שעבר ממשיך להסעיר את עולם המוזיקה. המוזיקאית, ששתפה פעולה עם אושן באלבומה האחרון, "4", פרסמה פואמה בבלוג התומכת בצעד שלו. וכך כתבה ביונסה בבלוג, על גבי תמונה של אושן: "היה חסר פחד/היה כן/היה אדיב/היה אמיץ/היה פאטי/היה פתוח/היה חופשי/היה עצמך/היה מאוהב/היה שמח/תשמש השראה".

אושן פרסם מכתב פתוח בטאמבלר שלו בו סיפר כי אהבתו הראשונה היתה לגבר לפני כמה שנים, וכי הרומן הזה שימש השראה רבה ליצירתו. אלבומו המצופה מאוד של אושן צפוי לצאת ב-17 ביולי לחנויות, כשבינתיים עולם המוזיקה השחורה מתייצב מאחורי אושן, חבר בקולקטיב הרדיקלי Odd Future, שנחשד בעבר בהומופוביה בשל שירים של חלק מחבריו. עם זאת, טיילר דה קריאייטר, מנהיג הקולקטיב, פרסם הצהרת תמיכה באושן וכך גם חברים נוספים בקולקטיב.

ביונסה מצטרפת למעשה לבעלה, ג'יי זי, שחצה גם הוא רוביקון משמעותי ביחסים המורכבים בין עולם המוזיקה השחורה להומוסקסואליות. ג'יי זי תמך בפומבי בהצהרת הנשיא אובמה באשר לצורך בהתרת נישואים חד-מיניים בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully