וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Jesus and Mary Chain יופיעו בישראל

15.7.2012 / 11:16

הלהקה האגדית שחזרה לפעילות ב-2007, תגיע לשתי הופעות באוקטובר בבארבי בתל אביב

הלהקה האגדית The Jesus and Mary Chain מגיעה לשתי הופעות בישראל. הלהקה שפרצה באייטיז והביאה לשלמות את השילוב בין מפלי דיסטורשן לשירה חולמנית, תופיע ב-18 וב-19 באוקטובר במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת עומד על 199 שקלים ולאחר מכן יעלה ל-229 שקל.

הג'יזס אנד מארי צ'יין חזרה לפעילות ב-2007 לאחר למעלה מתשע שנים בהן לא הופיעה. לסולן ג'ים ריד ואחיו הגיטריסט והמלחין וויליאם ריד מצטרפים בשנת 2012 הגיטריסט ג'ון מור, פיל קינג על הבס ובריאן יאנג על התופים.

הלהקה שהקימו האחים ריד ב-1984 בסקוטלנד יחד עם הבאסיסט דאגלס הארט והמתופף מורי דלגליש (שהוחלף במהרה על ידי בובי גילספי), שינתה את עולם האינדי והעניקה השראה למוזיקאים רבים, מ-My Bloody Valentine ועד דינוזאור ג'וניור.

אלבום הבכורה שלהם, "Psychocandy", מ-1985 עטף שירי פופ מתקתקים בקדיחות דיסטורשנים פסיכוטיות שהפכו לסימן ההיכר שלהם. לאחר שנתיים במהלכן גילספי פרש להקמת Primal Scream והוחלף על ידי ג'ון מור שעבר בשלב מאוחר יותר מעמדת התיפוף לעמדת הגיטרות, הג'יזס אנד מארי צ'יין שבו עם האלבום "Darklands".

ב-1988 הלהקה שחררה אוסף שכלל סינגלים, בי-סיידס ודמואים תחת הכותרת "Barbedwire Kisses" וב-1989 שחררו את "Automatic", בו עברו לביטים מסונתזים ברוח התקופה. לאחר היעדרות נוספת חזרו המארי צ'יין ב-1992 עם האלבום "Honey's Dead". אחרי כן הם הוציאו את האלבום העדין והאקוסטי "Stoned & Dethroned". אלבום אוסף נוסף בשם "The Jesus and Mary Chain Hate Rock 'n' Roll" יצא ב-1993. ב-1998 הם חזרו עם האלבום "Munki". וויליאם ריד עזב את הלהקה באמצע מסע ההופעות של אלבום זה, וב-1999 הלהקה התפרקה רשמית.

לפני חמש שנים, כאמור, הם חזרו לפעול יחדיו, וכעת הם מגיעים לישראל לראשונה לשתי הופעות היסטוריות. על הבאת המופע לישראל אחראים המון ווליום וזאפה וכרטיסים ניתן לקנות באתר זאפה ובאתר הבארבי.

איל פרידמן מלקק דבש מההוצאות המחודשות של הג'יזס אנד מארי צ'יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully