וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערה הומופובית של סטיבי וונדר עוררה סערה

2.9.2012 / 8:57

המוזיקאי אמר בראיון כי "חלק מהאנשים שחושבים שהם הומוסקסואלים פשוט מבולבלים". דבריו עוררו ביקורת רבה והוא פרסם התנצלות בה טען כי הובן שלא כהלכה

היציאה מהארון של היוצר המבטיח פרנק אושן התקבלה בצורה מעוררת כבוד בקהילת ההיפ הופ. חוץ מהחשודים המיידים, בדמותו של כריס בראון, הקהילה ובראשה ג'יי זי, 50 סנט וביונסה התייצבו מאחורי המוזיקאי הצעיר. אולם כעת נשמעה הערה לא פוליטיקלי קורקט דווקא מכיוון לא צפוי – סטיבי וונדר.

המוזיקאי הוותיק ערך סבב ראיונות לקידום מופע שלו בפסטיבל בבריטניה וכשנשאל על הומופוביה בקהילת המוזיקה השחורה בכלל ועל היציאה מהארון של אושן בפרט בראיון לגרדיאן השיב, כי "חלק מהאנשים שחושבים שהם הומוסקסואליים פשוט מבולבלים". וונדר בן ה-62 אמר עוד כי "אנשים יכולים לפרש בטעות קרבה כאהבה". לדבריו, "אנשים יכולים להרגיש מחוברים. אני לא אומר שכולם ככה (מבולבלים). חלק מהאנשים רוצים להיות עם אותו המין. אבל אלה הם".

דבריו של וונדר עוררו ביקורת רבה, והמוזיקאי מיהר לפרסם התנצלות: "אני מצטער שדברי על האנשים שמבולבלים בנוגע לאהבה שלהם הובנו שלא כהלכה. אף אחד לא הגן על כוחה של אהבה בעולם הזה יותר ממני - בחיי כמו גם במוזיקה שלי. כמובן שאהבה היא אהבה, בין גבר לאשה, אשה לגבר, אשה לאשה וגבר לגבר. מה שאיני מבולבל בנוגע אליו הוא העובדה שהעולם הזה צריך יותר אהבה, לא שנאה, לא דעות קדומות אלא יותר אחדות, שלום והבנה. נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully