וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניקי מינאז' מאיימת על מריה קארי

3.10.2012 / 11:13

שתי השופטות הטריות של "אמריקן איידול" צולמו במהלך ריב, כשמינאז' איימה על קארי, שישבה לצידה, ואמרה "אני אחטיף לה"

העונה החדשה של ריאליטי הכשרונות "אמריקן איידול" תעלה לשידור רק בינואר, אבל האקשן כבר התחיל: אתר TMZ פרסם הבוקר וידאו שצולם באודישנים שנערכו בצפון קרוליינה, בו נראות השופטות החדשות מריה קארי קארי וניקי מינאז' במהלך ריב.

הסאונד לאורך הוידאו משובש למדי, אך ניתן לשמוע את מינאז' צועקת "אמרתי להם, אני לא מתכוונת להשלים עם הוד מעלתה שם". כמו כן, באתר נכתב, על אף שחלק זה לא נראה בהקלטה, שמינאז' אמרה "אני אחטיף לה", בהתייחסה לקארי. זמר הקאנטרי קית' אורבן, גם הוא שופט חדש בפאנל, נראה תקוע בן השתיים, בעוד שרנדי ג'קסון, השופט הוותיק בתוכנית, נשמע עומד "תרגעו שם".

הצילומים של פרקי האודישנים לעונה ה-12 של התוכנית החלו באמצע ספטמבר, כשכבר אחרי כיממה החלו להתפשט שמועות על ריב בין קארי למינאז', עם זאת, השתיים הכחישו את הדברים, ועד לפרסום הסרטון, נראה היה שהכל מתנהל על מי מנוחות.

העונה החדשה של "אמריקן איידול" תעלה בינואר 2013, זאת לאחר שנים שבהן המותג נשחק וסובל מהחלשות, הן בתדמית והן ברייטינג, זאת לאחר שקמו לו מתחרים חזקים כמו "אקס פקטור" של סיימון קאוול, שהיה מהפרצופים המזוהים ביותר עם התוכנית, ו"The Voice". כעת, נראה שהליהוקים החדשים והמגוונים הללו מצליחים לעורר עניין, ונותר רק לראות אם יצליחו להרים את הרייטינג של התוכנית ולהלום במתחרים - עם האטיטיוד של מינאז', אולי זה אפשרי.

מי תנצח במכות - ניקי או מריה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully