וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הסתיו האמריקאית מגיעה ל-yes

29.10.2012 / 14:58

חברת הלווין הודיעה על הסדרות בולטות שנרכשו לשידור בישראל בחודשים הקרובים, ביניהן "רבולושן", "וגאס", "הנורמלים החדשים" ו"החץ"

אחרי שעונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית התמקמה כבר על לוח השידורים, חברת הלווין yes הודיעה היום על סדרות הרכש שתציג במסגרת עונת החורף שלה, לצד סדרות הרכש הקיימות שכבר משודרות אצלה, ביניהן "משחקי הכס", "משפחה מודרנית", "אחוזת דאונטאון", "אימפריית הפשע", "הומלנד".

הסדרות ששובצו בלוח השידורים של חורף 2013 הן "וגאס", "אלמנטרי", "רבולושן", "הנורמלים החדשים", "בן וקייט", "החץ" ו"היפה והחיה". שלושת הראשונות אף היו לדרמות הנצפות ביותר בארצות הברית עם עלייתן לשידור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תדליקי את האור רגע. אה, לא משנה. "רבולושן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רבולושן", המשודרת ברשת NBC, נוצרה על ידי ג'יי ג'יי אברהאמס ("אבודים", סטאר טרק"), אריק קריפקה ("על טבעי") וג'ון פאבורו (במאי "איירון מן") שאף ביים את פרק הפתיחה שלה. הסדרה מתרחשת 15 שנים לאחר שכל מקורות האנרגיה בעולם מפסיקים לפעול באופן הפתאומי והחברה האנושית מוצאת עצמה בעולם ללא חוקים ברורים, הנשלט על ידי מליציות חמושות.

"אלמנטרי" של רשת CBS, שקפצה על גל הפופולריות של העיבוד של BBC ל"שרלוק" היא גרסה אמריקאית ומודרנית לעלילות הבלש, אותו מגלם ג'וני לי מילר ("טריינספוטינג"), כשבתפקיד הסיידקיק ג'ון ווטסון משמשת השחקנית לוסי לו. עוד מאותה רשת תגיד לארץ הדרמה "וגאס" שמתרחשת בשנות ה-60, עת לאס וגאס החלה לקבל את אופייה ולהפוך לעיר החטאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתראה במרכז הגאה. "הנורמלים החדשים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד סדרה מדוברת שמצטרפת לרשימה היא "הנורמלים החדשים" של NBC, מבית היוצר של ראיין מרפי ("Glee", "אימה אמריקאית"), שעוסקת בזוג הומואים המנסים להביא ילד באמצעות אם פונדקאית. מרשת CW יגיעו לארץ "החץ", "היפה והחיה" ו"בן וקייט".

לאיזו סדרה אתם הכי מחכים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully