וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ילדים ישראלים בביצוע מדהים לשיר של טיילור סוויפט

28.11.2012 / 18:25

הילדים, תלמידי בית הספר ארטיק למוזיקה ביהוד, מבצעים גרסת רוק לשיר "I Knew You Were Trouble" בהקלטה חיה, בקליפ שאף זכה לתגובה נרגשת מסוויפט עצמה בחשבון הטוויטר שלה

(עדכון אחרון - 23:20)

בעידן בו כל שיר פופ זוכה למאות ביצועים מחודשים ביוטיוב מיד עם צאתו, הנה ביצוע אחד שלא כדאי להחמיץ: 50 ילדים ישראלים, תלמידי בית הספר ארטיק למוזיקה ביהוד, מעניקים גרסה מרשימה במיוחד לשיר "I Knew You Were Trouble" של זמרת הפופ האמריקאית טיילור סוויפט. בקליפ, שעלה ליוטיוב השבוע, מבצעים הילדים את השיר בעיבוד רוק משכנע שמאיר אותו באור חדש. בזמן הקצר שהוא באוויר הספיק הקליפ לצבור אלפי צפיות.

הקליפ הגיע עד לסוויפט עצמה שהתרגשה ממנו ואף פרסמה אותו בחשבון הטוויטר שלה בצירוף המשפט: "לראות את זה עושה אותי כל כך שמחה".

"בית הספר שלנו שונה מכל בית ספר אחר למוזיקה", אמר לוואלה! תרבות רועי דרייזין, שהקים את בית הספר ארטיק ביחד עם אחיו, עמית. "הדגש שלנו הוא על רוק, בשיטה מיוחדת שאני ואחי בנינו עם עזרתם של כמה מהאמנים המובילים בארץ – שלום חנוך, אביב גפן, יזהר אשדות, ירמי קפלן. כיוון שכל הגישה שלנו היא לדבר בשפה של הילדים ולא מעליהם, הבנו שמוכרחים להתייחס לדברים שחזקים אצלם היום, כמו יוטיוב ופייסבוק, אבל החלטנו לעשות את זה בסגנון שלנו - לקחת שיר פופ שמן הסתם יעלה יותר מהר ברשת, ולהפוך אותו לרוק עם דיסטורשנים. את כל הקליפ הרמנו מאפס תוך שבועיים, וכל מה שרואים בו מנוגן נגינה חיה על ידי הילדים, בלי העלאות, הקלטות נוספות או תיקונים".

לדברי דרייזין, גם הוא לא צפה את התגובות הנרגשות שהקליפ מעורר. "אנחנו מוצפים בתגובות, גם מישראל וגם מחו"ל. תיארנו לעצמנו שהקליפ יביא הרבה צפיות, אבל לא כל כך הרבה ולא כל כך מהר".

מה חשבתם על הביצוע? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully