וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ FX רכש סדרה חדשה של גידי רף על המזרח התיכון

10.12.2012 / 20:50

רף, יוצר "חטופים" שהפכה ל"הומלנד" בארה"ב, יצר את הקונספט של "Tyrnt", סדרה חדשה על המזרח התיכון שהפיילוט שלה הוזמן על ידי ערוץ הטלוויזיה הנחשב ותופק בשיתוף קשת

גידי רף הצליח בגדול בעולם עם הפיכתה של "הומלנד", הגרסה האמריקאית של "חטופים" שיצר להצלחת ענק זוכת אמי, אבל מסתבר שהרומן שלו עם הוליווד עדיין לא הסתיים. כעת נודע כי רשת FX המצליחה, המשדרת סדרות כמו "ילדי האנרכיה", "לואי", "פילדלפיה זורחת" ו"סיפור אימה אמריקאי", הזמינה צילום פרק פיילוט של "Tyrant", סדרה חדשה שרף אחראי לקונספט שלה. הסדרה תפותח על ידי הווארד גורדון, שאחראי לעיבודה של "חטופים" ל"הומלנד", וכן על ידי קרייג רייט שלקח חלק בעבר בסדרות כמו "עמוק באדמה" ו"אבודים".

"Tyrant", בה ישמשו רף, גורדון ורייט כמפיקים ראשיים ביחד עם הזרוע הבינלאומית של שידורי קשת (מנכ"ל קשת אבי ניר וסמנכ"ל התוכניות רן תלם יוגדרו כמפיקים שותפים אחראים), תעקוב אחר סיפורה של משפחה אמריקאית פשוטה הנשאבת בעל כורחה אל תוך מערבולת פוליטית במדינה מזרח תיכונית מסוכסכת. רף כבר כתב את התסריט לפרק הפיילוט, שיצולם באביב 2013. חברת ההפקה האחראית על הסדרה היא Teakwood Lane של גורדון, שעובדת תחת מחלקת הטלוויזיה של פוקס המאה ה-21.

"הקונספט החדשני לחלוטין של הסדרה המם אותנו", אמר ניק גארד, מנהל תוכניות המקור של FX. "אתה קורא את התסריט ויכול מיד לדמיין את התוכנית הופכת לטובה ביותר בטלוויזיה. אנחנו אסירי תודה למפיקים על שהביאו לנו את התסריט".

נשיא פוקס המאה ה-21, ברט סלקה, אמר כי "הסדרה היא בדיוק מסוג הפרויקטים שאנחנו מעוניינים לפתח – לעבוד עם יוצר ותסריטאי מוכשר באופן ליצירת חומר פרובוקטיבי עם דמויות ותימות גדולות".

מאבי ניר נמסר: "הקרדיט הוא לגידי רף על הרעיון והכתיבה וכמובן להווארד גורדון על ההובלה ואנו שמחים לקחת חלק בסדרה".

מה דעתכם על המכירה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • גידי רף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully