וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: איילת זורר תככב בסדרה ישראלית חדשה

וואלה! סלבס

4.2.2013 / 0:00

שימו לב - היא חוזרת! אם לא יחולו שינויי פתע, השחקנית שנוהגת להתהלך על השטיח האדום, תשוב ארצה ותצטלם לסדרת מתח ישראלית. גם אתם מתרגשים? וואלה! סלבס לא יכולה לחכות

מסתמן: אחרי שנים רבות בהן השחקנית הסופר מוערכת לא נראתה על מסכי הטלוויזיה כשהיא דוברת עברית רהוטה, היא צפויה לעשות זאת פעם נוספת. כפי הנראה, איילת זורר תשוב בקרוב למסכי הטלוויזיה - זאת במידה ודבר דבר לא ישתבש, או שמא תקבל תפקיד הוליוודי שלא תוכל לסרב לו.

זורר, שמעבירה את זמנה על קו תל אביב - לוס אנג'לס, לוהקה לסדרה חדשה המופקת בחסות ערוץ 10. כן, מדובר ברגע סנסציוני עבור הצרכן המקומי. הכינו עצמכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ערוכים לקאמבק? זורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה נראה כי השחקנית, שכידוע כן נשארה נאמנה לקולנוע הישראלי, קיבלה את התפקיד הראשי בדרמת מתח פסיכולוגית, הקרויה "בני ערובה". הסדרה פותחה על ידי עומרי גבעון, רותם שמיר ואלון ארניה, וכבר נרכשה על ידי אולפני וורנס ברדרס, שם פותחה לגרסה אמריקאית. העלילה תעסוק במשפחה שנקלעה לקנוניה פוליטית המשנה את חייה לעד.

כידוע, בשנים האחרונות כיכבה זורר בכמה סרטים הוליוודים נחשקים, ביניהם: "מלאכים ושדים", "סופרמן: איש הפלדה" ו-"שמונה צדדים לאמת". בפעם אחרונה שהשתתפה בפרויקט ישראלי המיועד לצפיה ביתית, היתה בסדרת המערכונים "גומרות הולכות". אכן, מאז עבר זמן רב.

מערוץ 10 נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס קיבלה תפקיד מסעיר משל עצמה - היא תשמש כנערת המים של נער המים בסדרה החדשה. הידד!


תאונת העבודה של איילת זורר

OMG: איילת זורר תככב לצדו של קיפר סאתרלנד

גם אתם התגעגעתם לשחקנית הכל כך מוכשרת? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully