וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנצחון של ביונסה בסופרבול

הזמרת הפגיזה בהופעה של מחצית משחק הסופרבול בארה"ב ואיחדה את להקת דסטניז צ'יילד שהצטרפה אליה לבמה. וגם: מה היו הפרסומות הכי שוות במהלך המשדר?

פחות משבועיים לאחר תקרית הליפסינק הלא נעימה של הזמרת בעת השבעתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה לקדנציה נוספת - וכעת נראה שאף אדם על הפלנטה בכלל מסוגל לזכור שדבר כזה קרה. ביונסה הופיעה אמש (ראשון) במחצית משחק הסופרבול בארה"ב ובדיוק כפי שהיה מצופה ממנה והותירה במה חרוכה ומעריצים נלהבים. בסוף ההופעה הצטרפו אליה לבמה קלי רולנד ומישל וויליאמס, חברותיה להרכב דסטניז צ'יילד ושרו יחד חלק מהשיר "Bootylicious". לאחר מכן הן שרו את הלהיט "Independent Women" והצטרפו לביונסה לשיר "Single Ladies". את ההופעה חתמה ביונסה לאחר ששתי החברות ירדו מן הבמה, בשיר "Halo".

קווין בי עלתה על הבמה עם הפתיחה של השיר "Run The World" ומייד לאחריו שרה את "Love On Top". בהמשך היא לא דילגה על אף להיט ותוך כוריאוגרפיה פסיכית ומושקעת כמו שרק כוריאוגרפיה של ביונסה בסופרבול יכולה להיות, היא שרה (והפעם זה היה לחלוטין לייב) גם את "Crazy in Love", "End Of Time", ו"Baby Boy". את כל זה היא עשתה אגב בבגד גוף מעור שחור ומגפי עקב גבוהים שלא מותירים מקום לספקות, או כפי שצייץ בעלה ג'יי-זי עם תום המופע "Lights out!!! Any questions???".

בהופעה שלה, מלבד הזיקוקים, טכנולוגיית ה-HD והתאורה הכל כך מושקעים- ביונסה בעיקר הוכיחה מעל לכל ספק כי לשיר היא דווקא יודעת, וכל מי שהאשים אותה בהיותה בדרנית פשוטה לאחר פאדיחת השבעת אובמה- מתבקש להודות בטעותו ולזלול את הכובע שלו. גם הפעם היא היתה מלווה בלהקה שלה, מורכבת כולה רק מנשים, לא כל שכן כל הרקדניות שלה.

ביונסה. GettyImages
היה אש. דסטניז צ'יילד בסופרבול/GettyImages

בסיום המופע הצטרפו אליה, כאמור, חברותיה לדסטניז צ'יילד, ולמרות שגם הפעם לא שמעו את וויליאמס ולמרות שסינגל החזרה שלהן למשחק, "Nuclear", הוא לא אחד מהמרגשים והמוצלחים שלהן - אין ספק שלראות את שלישיית הבנות יחד על הבמה ריגש את הקהל שהגיב להופעה שלהן על הבמה בתשואות נלהבות למדי. המיני-איחוד הזה מגיע לאחר שמועות רבות שהתרוצצו בימים האחרונים וטענו כי הבנות אכן יצטרפו לביונסה בהופעה שלה.

שעות לאחר ההופעה שלה בסופרבול, הודיעה הזמרת כי היא תצא לסיבוב הופעות עולמי שייקרא "Mrs. Carter Show", שיתחיל באירופה ולאחר מכן ימשיך לצפון אמריקה.

וגם: מה היו הפרסומות הכי שוות במהלך המשדר?

"גנגנאם סטייל", גרסת הפיסטוק

העז שמכורה לדוריטוס

פול ראד וסת' רוגן בפרסומת לסמסונג

סיבה טובה לחזור לצפות ב"מרוששות"

"המפץ הגדול" עולים למגרש

איימי פוהלר שולחת אתכם לשופינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully