וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה מסרבת: אייל גולן לא יגיע לערוץ 2

6.2.2013 / 21:26

הרשות השנייה אסרה על הזכיינית קשת לשדר בשידור חי את גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך" של ערוץ 24, זאת בניגוד לכוונת הזכיינית

הרשות השנייה אסרה על זכיינית ערוץ 2 קשת לשדר בערוץ 2 את התוכנית "אייל גולן קורא לך" המשודרת בערוץ 24, זאת בשל תנאי זיכיון האוסרים עליה לקדם את תכני ערוץ הנישה באמצעות תכניות. על כוונת קשת להעתיק את גמר התכנית לערוץ 2 פורסם השבוע בוואלה! ברנז'ה.

קשת מחזיקה ב-88.8% ממניות ערוץ 24, זאת לאחר שרכשה באוגוסט 2011 מניות מחברת "מימד". העסקה אושרה על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו תוך שזו מדגישה כי "תקפיד על כך שלהגדלת ההחזקה לא תהיה כל השפעה על תוכן השידורים בשידורי הזכיינית בערוץ 2, וכי הזכיינית לא תעשה שימוש פסול בערוץ לקידום תוכניותיה". שידור הגמר בערוץ 2 היה מהווה, כך קבעו ברשות, הפרה של תנאי הרישיון.

אין זו הפעם הראשונה בה עולה חחש כי הזכיינית מפרה את תנאי הרישיון, וטענות בנושא הגיעו גם לשולחן הכנסת כאשר הזכיינית רשת טענה כי קשת עושה שימוש בערוץ הנישה על מנת לפגוע בנתוני הצפייה בערוץ 2. יו"ר ועדת הכלכלה קבע אז כי קיים חשש מכך שמתקיימת חריגה מתנאי הזיכיון, אולם הוועדה בראשותו החליטה שלא להכריע בנושא. בקשת הגיבו לטענות בזלזול, ואמרו כי "לגלגל על כתפיו הצרות של ערוץ 24 את כל תחלואי רשת זה קצת מביך".

גמר העונה השלישית יועבר גם העונה בשידור חי מהיכל נוקיה. גמר העונה הקודמת השיג לערוץ 24 נתון של 11.4% עם רגע שיא של 14.9%.

ברשות השנייה אישרו את הפרטים. תגובת קשת טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully