וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומות של 2 מיליון דולר ל"ורוניקה מארס - הסרט" ביממה

14.3.2013 / 1:34

רוב תומס, יוצר סדרת הקאלט שבוטלה בשנת 2007, השיק פרויקט גיוס כספים למימון סרט ההמשך לסדרה באתר קיקסטארטר, וחצה את הסכום שהציב כמטרה בפחות מיממה

(עדכון אחרון: 9:37)

גיוס הכספים ברשת למטרת הפקת יצירות אמנות ותרבות הפך בשנה האחרונה לשיטה נפוצה ומקובלת, אך כעת, כך נראה, הוא עולה שלב – ובגדול: רוב תומס, יוצר סדרת הקאלט "ורוניקה מארס", השיק אתמול (רביעי) פרויקט באתר קיקסטארטר שמטרתו גיוס כספים למימון סרט המשך לסדרה, ובתוך פחות מיממה גייס את סכום היעד חסר התקדים של 2 מיליון דולר שהציב לעצמו. היעד שהוצב בעמוד הינו לגייס את הסכום תוך חודש ימים.

תומס כותב בעמוד שהוא וקריסטן בל, כוכבת הסדרה, חלמו להפוך את "ורוניקה מארס" מאז סיום שידורה בשנת 2007 לאחר שלוש עונות. הוא ממשיך ומספר שאף כתב הצעה לתסריט, שנדחתה על ידי האחים וורנר, חברת ההפקה שעדיין מחזיקה בזכויות על הסדרה. לאחר ששמע מחברו, המוזיקאי רוברט האריסון, על קיקסטארטר, החליט שזו דרך טובה להתחיל לממן את הסרט, וקיבל את אישורה של חברת ההפקה לצאת לדרך עם הפרויקט. "אז זהו זה", כתב בעמוד. "זה הסיכוי שלנו. אני חושב שזה היחיד שיש לנו. זה מורט עצבים. יש סיכוי שניכשל באופן מביך, אבל יש סיכוי שנגרום למהפכה מוחלטת באופן שבו פרויקטים כמו זה שלנו ממומנים". בסרטון המשעשע המצורף לעמוד, מפתיעים חברי הקאסט של הסדרה את בל בביתה ומשוחחים על האפשרות ליצור סרט. הסרטון, מסתבר, צולם בפבואר 2012 – כבר אז תכנן תומס להשיק את עמוד הקיקסטארטר.

כמו בכל הפרויקטים הממומנים באמצעות קיקסטארטר, התורמים יזכו להטבות של כבוד בהתאם לגודל תרומתם. במקרה הזה, כל מי שיתרום 10 דולר יקבל עותק של התסריט בקובץ PDF ביום בו יצא הסרט לאקרנים. ככל שהתרומה עולה ההטבות גדלות – חולצות, פוסטרים, עותקים של הסרט יחולקו; בנוסף לכל אלה, תמורת סכומים משמעותיים יותר ניתן לבחור שם לדמות בגרסה הקולנועית של "ורוניקה מארס", ואדם אחד שכבר תרם 10,000 דולר יזכה להופעת אורח בסרט עצמו, כולל טקסט, בתפקיד מלצר.

מתכוונים להצטרף למימון? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully