וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינה, דנה, רודי ואופיר בדרך לגמר "דה וויס"

16.3.2013 / 23:01

לינה מחול, דנה צלח, רודי ביינסן ואופיר בן שטרית הן הפיינליסטיות לגמר העונה השניה של ריאליטי השירה מבית רשת שיתקיים בשבוע הבא

צילום מסך

גמר של נשים: לינה מחול מהנבחרת של שלומי שבת), דנה צלח (מהנבחרת של שרית חדד), רודי ביינסן (מהנבחרת של יובל בנאי ושלומי ברכה) ואופיר בן שטרית (מהנבחרת של אביב גפן), הן המתמודדות שיתחרו על המקום הראשון בגמר העונה השנייה של "דה וויס", ריאליטי השירה של רשת, כך על פי הצבעות הצופים. הגמר יתקיים ביום שבת הבא וישודר מהיכל נוקיה בתל אביב.

דן סלומון, ניב מנצור, עתליה פירס ורוני פרי, שהודחו בתכנית חצי הגמר, יצטרפו בהמשך לארבעת הפיינליסטים בסיבוב הופעות של נבחרת "דה ווייס" ברחבי הארץ.

בראייה לאחור של העונה ניתן לומר ש"דה וויס" הצליחה לשמור על נתוני צפייה משביעי רצון שנעו סביב רייטינג של קצת יותר מ-30% בממוצע לפרק, נתון פריים טיים שמעיד כל כך שמדובר באחת משלוש התכניות הנצפות ביותר בתקופה שבה שודרה והיו שבועות בהן גם קטפה את תואר התכנית הנצפית ביותר של אותו השבוע.

העונה השנייה של "דה וויס" הושקה עם נתון של
35.5%, אבל התקשתה לעבור אותו לאחר מכן ולייצר מומנטום עד לשלב הנוכחי, בו היא מתייצבת באזור ה-30%. השוואה לעונה הראשונה מציגה את הנוכחית אף באור עמום יותר, שכן אז קיבלה ממוצע עונתי של 36.4%, כזה שהעונה השנייה כבר לא תשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully