וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה ב"האח הגדול": "את הלסבית הכי מגעילה שיש"

וואלה! סלבס

20.5.2013 / 10:13

הסכסוך בבית "האח הגדול" עלה אמש מדרגה, כשרוני וגילי מיילי תקפו בחריפות את הדיירת לבנה "זוהרים", בהתבטאויות הומופוביות קשות ובגידופים אישיים. וואלה! סלבס מדיחה

לאחר שתקף את הדיירת טהוניה רובל ("לא רואים אותך בחושך"), פלט הערות גזעניות והביא לרתיחה בכתלי בית "האח הגדול" - רוני מיילי פונה לדיירת נוספת. הפעם, מדובר בלבנה "זוהרים". בפרק האחרון של התכנית, שודר סכסוך בין צמד המייליז, האב ובנו, לבין לבנה. אלא מתברר שהלילה, הגבולות בבית נפרצו והחל סכסוך מסוג חדש, אלים יותר, בריוני וקשה לצפייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני מיילי VS לבנה זוהרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את תמותי רווקה, לא יהיו לך ילדים", צעק באלימות רוני לעברה של זוהרים - כשרוב דיירי הבית נמצאים בסביבה, ולא מגיבים בהתאם. "תמשיכי לאונן ולהיות אחלה גבר", המשיך וקם לעברה, "לכי תעמדי כמו גבר בשירותים, תעשי פיפי". במקביל, זוהרים התגוננה, כשהיא מצויה בסערת רגשות. "מי הוא שידבר אליי ככה?", אמרה ולאחר מכן פרצה בבכי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל אחת פה מפחדת שתמזמזי אותה", רוני מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

באותו הזמן, לעליהום המטריד הצטרף גם בנו של מיילי, גילי, שדחק באביו להרפות מזוהרים, אך החל להתנגח בה בעצמו. "אפס, תראי איך החברות שלך סותמות לך את הפה, אפס", צעק לעברה והחל להתקרב אליה במחוות גוף אלימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני גאה בעצמי", לבנה זוהרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"את מתוסכלת, הלסבית הכי מגעילה שקיימת, כל אחת פה מפחדת שתמזמזי אותה", המשיך רוני, כשדיירים נוספים מנסים להדוף אותו. בשלב הזה, אבי 'לד זפלין' לוי החליט להתערב וניסה להרגיע את הרוחות. הסכסוך הסתיים בדמעותיה של זוהרים, שאמרה, "אני גאה בעצמי, אבל העונש שלו הוא שתצא לו נכדה בדיוק כמוני".

לוואלה! סלבס נודע כי היום (ב'), צפויים בכירי זכיינית קשת להתכנס לישיבה דחופה, בה יוחלט כיצד לנהוג בדייר האלים. בנוסף, בקרוב ישלח מכתב מאגודת הלהט"ב למנכ"ל קשת - אבי ניר, וליושבת ראש הדירקטוריון - דרורית ורטהיים.


וואלה! סלבס כבר קשרה את החצוצרות, כדי שלא ייצא לה רוני מיילי.


רוצים לראות את הסכסוך במלואו? לחצו כאן

בעקבות הדברים הקשים: קריאות להדחת רוני מיילי

לבנה זוהרים VS רוני מיילי. בחרו בדייר שלכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully