וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": רוני מיילי הודח על ידי ההפקה

20.5.2013 / 21:12

המתמודד השנוי במחלוקת הודח עקב לחץ ציבורי, בעקבות הערות הומופוביות וגזעניות שהשמיע בעת שהותו בבית. "לא נאפשר שיקוף של אלימות כלפי קבוצות שלמות", אמר ארז טל בשידור

רוני מיילי הודח הערב (שני) מבית "האח הגדול", כך נודע במהלך השידור החי של התכנית בערוץ 2. "ביממה האחרונה קרו בבית האח הגדול דברים שחייבו את האח הגדול לנקוט בצעד מאוד יוצא דופן", אמר ארז טל בפתיח התכנית. "מלפני כמה דקות רוני מיילי כבר לא דייר בבית האח הגדול". אסי עזר הוסיף כי מיילי אמר "אמירות בוטות מאוד, כאלה שפוגעות בקבוצות שלמות בחברה, אמירות שאינן מקובלת על 'האח הגדול'". בהמשך הבטיחו טל ועזר כי כספם של אלה שהצביעו למיילי ב-SMS במהלך השבוע האחרון יוחזר להם.

מיילי נדרש לעזוב את התכנית לאחר שתועד בערוץ 20 כשהוא מתבטא באופן הומופובי כלפי המתמודדת לבנה "זוהרים" גוגמן, כשבין היתר קרא לעברה " את תמותי רווקה, לא יהיו לך ילדים" ו"את מתוסכלת, הלסבית הכי מגעילה שקיימת, כל אחת פה מפחדת שתמזמזי אותה". לפני כן, מיילי כבר הוזהר על ידי ההפקה בעקבות תקרית גזענית בה תקף מילולית את המתמודדת האתיופית טהוניה רובל.

"האח הגדול": כל החדשות והפרשנויות

מוקדם יותר היום גונתה התנהגותו של מיילי על ידי אגודת הלהט"ב, שפנתה במכתב לזכיינית קשת ולהפקת התכנית, בו דרשה להדיח את את מיילי ואת בנו גילי, המשתתף גם הוא בתכנית: " לא יעלה על הדעת שתכנית בעלת רייטינג גבוה ועניין רב תעניק במה לביטויי שנאה ונאצה כלפי קהילת הלהט"ב, או לביטויי גזענות באשר הם". כמו כן ביקש היום בנו, אורן מיילי, מהפקת התכנית להדיח את אביו, עקב "רצח האופי" שנעשה לו לדבריו.

זוהי הפעם השנייה בתולדות התכנית בישראל שמתמודד מודח על ידי הפקת התכנית ולא על ידי הצבעת הצופים. המקרה הקודם התרחש בנובמבר 2009, אז הודחה מעיין חודדה בשל מה שהוגדר על ידי ההפקה כ"חציית קו אדום" בהתנהגות בוטה שכללה אלימות וניבולי פה.

מקשת נמסר בתגובה: "לפני כשבוע התבטא רוני מיילי באמירות קשות וגזעניות כלפי טהוניה, בעקבותיהן הוא הוזהר. אמש התפתח בבית האח הגדול ריב סוער וקשה. במהלך הריב אמר רוני מיילי ללבנה אמירות בוטות מאוד. הדברים של רוני פגעו לא רק בדיירים בבית, אלא במגזרים שלמים בציבור. האח הגדול היא תכנית שמנסה לשקף גוונים שונים ודעות שונות בחברה הישראלית, אבל לא תאפשר שיקוף של אלימות כלפי קבוצות שלמות, בנושא זה תינקט אפס סובלנות. אמירות אלה מצטרפות לאמירות קשות אחרות שאמר רוני על קבוצות אחרות בחברה הישראלית. דיירי הבית מחוייבים לחוקי האח הגדול ולקוד האתי של התכנית. בעקבות ההתנהגות הבלתי הולמת שעברה על חוקי האח הגדול ועל כללי האתיקה של התכנית, ולאחר שהוזהר, נאלץ רוני מיילי לעזוב את הבית. אחרי ההודעה חזר רוני לבית, נפרד מהדיירים והתנצל בפני לבנה, שקיבלה את התנצלותו".

מחר תתקיים הדחה כמתוכנן במשדר המרכזי בערוץ 2. עוד בשידור המרכזי מחר, פרטי המריבה, ההתנצלות והפרידה.


מה דעתכם על ההדחה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully