וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה חמורה בערוץ 10: חשפו תמונת הקטין מהבר-נוער

11.6.2013 / 21:50

אחרי שאתמול חשפו את שמו של הדמות המוכרת בקהילה הגאה שנעצרה במסגרת הפרשה, בבית הוורד חשפו הערב בטעות את תמונת הקטין. גם בחדשות 2 חשפו פרטים אסורים

שוב תקלה בסיקור חדשות ערוץ 10 את פענוח הרצח בבר-נוער: אחרי שאמש חשפו בבית הוורד את שמו של הדמות המוכרת בקהילה הגאה החשוד בפרשה, הערב (שלישי) במהדורה המרכזית נחשפה תמונתו של הקטין שלפי החשד הותקף מינית על ידי הפעיל המוכר. מדובר בתקלה חמורה, שכן מעבר לצו איסור הפרסום והפארסה שנוצרה סביבו, חל איסור לפרסם שמות או תמונות של נפגעי תקיפה מינית, ושל קטינים נפגעי תקיפה מינית. זאת ועוד, לקטין שהותקף אף יוחסה בטעות עברת רצח שכן שמו של החשוד ברצח נכתב במקומו. מחדשות 10 נמסר כי מדובר בתקלה טכנית וכי הם מתנצלים.

גם בערוץ 2 חשפו הערב מידע שכלול בצו איסור הפרסום לאחר שהתייחסו לקשרי המשפחה של שניים מהחשודים, אולם לא חזרו על הדיווח השגוי בשום שלב מאוחר יותר במהלך המהדורה. טרם התקבלה תגובת ערוץ 2 לדברים.

לא רק ערוצי הטלוויזיה חטאו ופרסמו מידע האסור בפרסום במסגרת הפרשה. הבוקר חשפה כתבת הפלילים של גלי צה"ל, הדס שטייף, את שמו של הבכיר בקהילה הגאה אשר נעצר בחשד למעורבות ברצח בבר-נוער. במהלך דיון בפרשה עם רזי ברקאי בתוכניתו "מה בוער", חשפה שטייף את שמו המלא, זאת לאחר שבימים האחרונים רחשה הרשת בשמועות והערכות לגבי זהותו - אך זו נשמרה בקפדנות על ידי כלי התקשורת הממוסדים.

הדס שטייף מסרה בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "לא הייתי באולם בעת השידור, מישהו סימס לי שפרטי החקירה הותרו לפרסום כולל שמות, ולכן חשבתי מן הסתם ששמו הותר לפרסום. חשוב לי להדגיש שהדיון בעניינו נקבע לשעה 9:00. טעיתי ואני מתנצלת על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully