וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": גילי מיילי הודח על ידי ההפקה

30.6.2013 / 18:10

המתמודד הודח מהתכנית, זאת לאחר שנקט באלימות מילולית כלפי מתמודדים אחרים. כזכור, גם אביו רוני מיילי הודח בנסיבות דומות

מתמודד "האח הגדול" גילי מיילי הלך בדרכו של אביו, רוני, והודח מהתכנית בהחלטת ההפקה, זאת בשל מה שהוגדר כ"מספר עבירות על חוקי בית האח הגדול, שהאחרונה בהן אירעה אמש". עוד נמסר שההחלטה התקבלה "לאחר התייעצות עם כל הגורמים ובהתאם לחוקי האתיקה שהתכנית מחויבת להם".

ההדחה התרחשה על רקע חלוקת התקציב שהתקיימה ביום שבת האחרון. כמו במקרים אחרים, האירוע הוביל לסערת רוחות, במהלכה נקט מיילי באלימות מילולית כלפי המתמודדת ענת צאיג.

"האח הגדול": כל החדשות והביקורות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילי מיילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפקת התכנית ביקשו להדגיש ש"כזכור, לפני כמה שבועות התריע האח הגדול בפני כל דיירי הבית בכלל, וגילי מיילי בפרט, כי לא יאפשר אלימות פיזית או מילולית של דייר כלפי דייר אחר. באותה עת אף ננקטה כלפי גילי מיילי סנקציה, בעקבותיה הוא הועמד להדחה".

"דיברו איתי מההפקה ושאלו אם אני יכול לבוא לקחת את גילי", אמר לוואלה! תרבות אורן מיילי, אחיו של גילי. "אשתו נמצאת כרגע בדרך לנווה אילן. אני לא יודע מה בדיוק קרה שם וכנראה שהוציאו אותו לאחר שהוא הוזהר מספר פעמים. הוא אמור לצאת משם בזמן הקרוב‎".

כזכור, לפני כחודש וחצי הודח מהתכנית רוני מיילי, זאת לאחר שהתבטא באופן הומופבי כלפי המתמודדת לבנה גוגמן ובאופן גזעני כלפי המתמודדת טהוניה רובל.

רוני מיילי סירב להגיב והפנה לאיש יחסי הציבור יריב נתי, שמסר "אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully