וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתן זהבי זועם על "האח הגדול": "לטעם רע יש גבולות"

"חצית את כל הגבולות וצריך להשליך אותך ואת אבי ניר מעולם התרבות", אמר שדרן הרדיו הפרובוקטיבי על עורך "האח הגדול" יורם זק ומנכ"ל קשת, בהתייחס להדחה של גילי מיילי

נתן זהבי עצבני מאוד על "האח הגדול": השדרן התבטא באופן חריף ביותר נגד תכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, כולל העומד בראשה, המנכ"ל אבי ניר, עורך ובמאי התכנית יורם זק והמתמודדים לשעבר גילי מיילי ואביו רוני. ההתפרצות של זהבי היום (שלישי) בתכנית הרדיו היומית שלו "זהבי עצבני" ברדיו ללא הפסקה התרחשה על רקע הדחתו של גילי מיילי בפרק ששודר אמש (שני).

כזכור, ביום ראשון הודיעה הפקת התכנית על סילוקו של מיילי מהתכנית בשל מה שהוגדר כ"מספר עבירות על חוקי בית האח הגדול ". שיחתו האחרונה של מיילי עם האח הגדול שודרה אמש, והספיקה להרגיז מאוד את השדרן.

"האח הגדול": כל העדכונים והביקורות

"אתמול בזבזתי חצי שעה, ואני שמח שעשיתי את זה, במקום לראות את ג'וקוביץ' משחק טניס מופלא במשחקי ווימבלדון, פתחתי לאחר חדשות השעה תשע את ערוץ 2 בכדי לראות חצי שעה של תכנית הדגל של קשת, ערוץ 2, הטלוויזיה של מדינת ישראל, את האח-פח הגדול", פתח זהבי את דבריו.

האזינו לדבריו של זהבי:

זהבי המשיך ואמר ש"במקביל, תוך כדי צ'יטוט באתרי האינטרנט, ראיתי שאחד מפליטי 'האח הגדול', בן אדם גס רוח מגעיל עם פה מטונף בשם רוני מיילי שהוא גם גזען, קורא לצאת להפגנה בכיכר רבין להגנה על שמו הטוב של בנו, אחד בשם גילי מיילי, שאתמול כיכב בפח הגדול בקטעים שאפילו אני, שהפה שלי נחשב לג'ורה, הפה שלי הוא צח וענוג ונקי ודגול מרבבה לעומת צורת ההתבטאות של אותו גילי מיילי", אמר זהבי.

דעה: "האח הגדול" הפכה לג'ורה של תכניות הריאליטי?

"יכול להיות שלא הייתי מופתע כל כך כי זה מה שעושה רייטינג. ללכלך, לקלל, להיות גזען ברמה שאפילו לאוהדי בית"ר ירושלים יהיה קשה להגיע. אבל ישבתי מול הטלוויזיה בביתי, ואני שומע את הגילי מיילי הזה פותח על אחת מהנשים שנמצאות בבית של הפח הגדול ואז אני גם שומע את האיש שעומד מאחורי 'האח הגדול', יורם זק, אומר לאותו בעל פה מטונף שאומר דברים גזעניים נוראיים, לא פעם ראשונה אגב, זה לאורך כל התכנית, גזען, חשוך, מתועב, מסריח, ואני לא הייתי בטוח ששמעתי טוב, אז גם ביקשתי ממפיק התכנית רביע באדר שיוציא לי פנינים ממה שהיה אתמול, ומה שלא הבנתי זה שאחרי ששומעים אותו מלכלך, מטנף - שרמוטה, מסריחה וכו', 'האח הגדול', הדמות החינוכית של מדינת ישראל, האורים והתומים של התרבות הישראלית מבית קשת, מבית הטלוויזיה הישראלית, הוא אומר לו 'אני אוהב אותך', 'אתה יודע שאני אוהב אותך'".

מהדורת וואלה אייטם. מערכת וואלה!
"הפה שלי הוא צח וענוג ונקי ודגול מרבבה לעומת צורת ההתבטאות של אותו גילי מיילי"/מערכת וואלה!

בשלב הזה עבר זהבי למתקפה חזיתית נגד עורך התכנית ופנה אליו ישירות: "שלום לך יורם זק, 'האח הגדול'. תראה, כבר התחרפנת בעבר כשרצית לתקוע את הבולבול שלך בין השדיים של דנה רון. דנה רון, זאת שיש לה היום תכנית בטלוויזיה בקשת נדמה לי, לאור הסיכומים שנעשו לאחר התקרית. נזפו בך אז, אבל אתה ממשיך לעבוד בתפקיד בכיר עם משכורת עתק, ואתה ממשיך לחנך את עם ישראל, ואתה שולט ביד רמה בפח הגדול. אבל יש גם גבולות של טעם טוב, אתה יודע אפילו שלטעם רע יש לו גבולות, ואתה חצית את כל הגבולות".

"אני חושב שאותך, ואת אבי ניר, ואת הבעלים של קשת צריך להשליך לכל הרוחות מכל קשר לתרבות לבידור ולטלוויזיה", המשיך זהבי. "אני לא יודע אם עדיין מוזי ורטהיים (הכוונה למשה ורטהיים, המחזיק ב-51% ממניות קשת, נ.ה.) הוא השולט של קשת או תשובה (בהתכוונו ליצחק תשובה - נ.ה), או השד יודע מי, בטח איזה טייקון בעל הון. אז אני גם פונה אליהם, באמת אני ממש לא יודע, אני לא מתמצא כבר במי השולטים. תקשיבו לקטע הזה ותגידו לי האם המצפון שלכם נקי, שעכשיו בימי החופש הגדול זה מה ששומעים מיליוני צעירים ובני נוער בקטע החינוכי של הטלוויזיה המובילה במדינת ישראל, הנה קטעים ממה שהיה אתמול וממה שהיה לא מזמן". בשלב הזה נשמעו קללות שהשמיע מיילי במהלך התכנית, בגינן הוצא מבית האח, ולאחריהם דבריו של זק בו הוא נפרד ממיילי ומכנה אותו "דייר מרתק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורם זק, נתן זהבי ואבי ניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהבי המשיך במניפסט שלו ואמר: "יורם זק, אתה אולי איש טלוויזיה כשרוני, אני אפילו בטוח שאתה איש טלוויזיה כשרוני, אבל אתה לא ראוי, כנ"ל אבי ניר שמאפשר לך לעבוד, כנ"ל מר ורטהיים, אלא אם כן אני טועה, ורטהיים מוזי אני מתנצל, אבל נדמה לי שאתה הבעלים ומחזיק המניות הראשי של קשת. צריך להכניס אתכם ל'האח הגדול' ואני לא רוצה להגיד את ההמשך, מה צריך לעשות לכם".

"אני לא איש חינוך, קשה לי להטיף מוסר ואני לא רוצה להטיף מוסר", העיד על עצמו זהבי. "אני לא הדמות של המחנך במדינת ישראל, אולי אפילו קצת רחוק מזה, אבל יש גבולות וכשנחצים גבולות מישהו צריך לתת את הדין. אבל אני יודע למה אף אחד לא ייתן את הדין, כי במדינת ישראל הפוליטיקאים המושחתים הם חלק מהמערכת שהמסגרת הכוללת שלה היא הון-שלטון-עיתון-טלוויזיה-עולם תחתון, כולם שומרים על התחת של כולם לכן לא יקרה שום דבר".

הדחתו של מיילי מהתכנית התרחשה על רקע חלוקת התקציב שהתקיימה ביום שבת האחרון. כמו במקרים דומים אחרים, האירוע הוביל לסערת רוחות, במהלכה נקט מיילי באלימות מילולית כלפי המתמודדת ענת צאיג. עוד נמסר מהפקת התכנית כי ההחלטה התקבלה "לאחר התייעצות עם כל הגורמים ובהתאם לחוקי האתיקה שהתכנית מחויבת להם".

תגובת קשת לדברים טרם התקבלה.

מה אתם חושבים על ההתבטאויות של נתן זהבי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully