וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן החדש שיגלם את באטמן: בן אפלק

23.8.2013 / 11:03

מדהים: הבמאי-תסריטאי-שחקן זוכה האוסקר הוא שייכנס לנעליו של כריסטיאן בייל, ויגלם את באטמן בסרט המתוכנן המפגיש בין האביר האפל ואיש הפלדה, הלא הוא סופרמן

חברת ההפקות וורנר בראדרס הטילהאתמול (חמישי) פצצה על עולם הבידור, כאשר הכריזה כי השחקן החדש שיגלם את דמותו של באטמן הוא לא אחר מאשר בן אפלק, הבמאי-תסריטאי-שחקן בן ה-41, שסרטו "ארגו" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בטקס האוסקר האחרון.

האולפן הכריז כי אפלק יככב לצידו של הנרי קאביל בן ה-30, שישוב לתפקיד סופרמן (אותו גילם לאחרונה בסרט "איש הפלדה") בסרט המתוכנן המפגיש בין שני הגיבורים. בסרט יככבו גם איימי אדאמס, שתשוב לתפקיד לויס ליין, לורנס פישבורן ודיאן ליין. הפקת הסרט צפויה לצאת לדרך בשנה הבאה, והוא מיועד לצאת לאקרנים ביוני 2015. אפלק יכנס לנעליו של כריסטיאן בייל, שגילם את דמותו של איש העטלף בטרילוגיה המכוננת של כריסטופר נולאן.

הסרט החדש נחשף באופן רשמי על ידי זאק סניידר, שביים את "איש הפלדה", באירוע קומיק קון האחרון – אז גם הכריז כי על התסריט יהיה אחראי דיוויד ס. גוויר, שכתב את "איש הפלדה" ולקח חלק בכתיבת טרילוגיית "האביר האפל" של נולאן. בהצהרה ששחרר סניידר היום, הכריז כי יהווה "איזון מעניין" לקאביל, והוסיף כי "יש לו את כישורי המשחק כדי ליצור דמות של אדם מבוגר וחכם מקלארק קנט, ונושא עליו את צלקות המלחמה בפשע, אך מחזיק גם במשתקף אל העולם מדמותו של ברוס ווין".

מה דעתכם על הליהוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully