וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוצי הטלוויזיה זוכרים את איינשטיין: לוחות השידורים ישתנו

27.11.2013 / 12:43

שינויים בלוח המשדרים בעקבות מותו של אריק איינשטיין: ”אקס פקטור” תידחה, ”המעגל” תעלה במשדר מיוחד, רפי רשף ינחה תכנית בערוץ 10. ערוצים נוספים נערכים גם הם

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

ביממה הקרובה ייערכו שינויים נרחבים בלוחות השידורים של ערוצי הטלוויזיה, בעקבות מותו של אריק איינשטיין: מהזכיינית רשת נמסר כי הערב (רביעי) ישודר ספיישל בשם "המעגל עם דן שילון – שרים לאריק איינשטיין" בשידור חי, בעוד התכנית "אקס פקטור", שהיתה אמורה להיות משודרת הערב, תידחה למחר בשעה 21:00. התכנית של שילון תשודר בין השעות 21:00-23:00. כמו כן, התכנית "מדברים על זה" תשודר היום בין השעות 12:00-14:00 במתכונת מיוחדת.

סיקור מיוחד: אריק איינשטיין 1939-2013

בערוץ 10, החל משעה 13:00 יחל רצף שידורים חיים עד השעה 19:00. כמו כן מתוכנן משדר מיוחד של רפי רשף בשם "נפרדים מאריק אינשטיין" וגם משדר מיוחד של "ערב טוב עם גיא פינס". אחרי מהדורת החדשות ישודר מופע המחווה לאינשטיין, "אני ואתה בפארק", בהנחיית יואב קוטנר ובהשתתפות מיקי גבריאלוב, מוקי, הדג נחש, רוקפור ועוד, המשלב קטעי ארכיון וראיונות.

הערוץ הראשון יקדיש גם הוא את הערב לאיינשטיין: בשעה 18:00 ישודר "חמוש במשקפיים" עם אינשטיין ששר ומארח חברים, בשעה 19:05 תשודר "סע לאט", תכנית עם שיריו וביניהם קטעי מעבר ומערכונים קצרים, עם להקת תמוז, הצ'רצ'ילים ועוד, ובשעה 20:30, "המוסף" עם גאולה אבן בסימן אריק איינשטיין. לאחר "המוסף" ישודר פרק של "לול", עם המערכונים המפורסמים: לה מרמור, מערכון העלייה ועוד, ולהיטיו המפורסמים של איינשטיין.

גם ערוץ הספורט יקדיש את תכניו לזכרו של איינשטיין, שהיה כידוע חובב ספורט אדוק, אוהד הפועל מושבע וספורטאי בעצמו כשהיה צעיר. בשעה 16:00 ידברו טל ברמן וטליה סלנט בתכניתם "מגרש פתוח" (ערוץ Sport 5) על איינשטיין ואהבתו לספורט לצד אורחים באולפן. אולפן "ליגת האלופות" יקדיש את הערב לזכרו של איינשטיין, כאשר במסגרת ערב השידורים ילוו מודי בר און וחבריו של איינשטיין את תחנות חייו שקשורות לספורט שכל כך אהב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משדר לזיכרו. מודי בר און/מערכת וואלה!, צילום מסך

בערוץ 24 ישודר החל מ-12:00 משדר מיוחד לזכרו של אריק איינשטיין בשידור בהנחיית לירון תאני ושרון מולדאבי. ב-16:00 ישודר הפרק שהוקדש לאריק איינשטיין בסדרה "סוף עונת התפוזים" ומיד אחר כך "בחזרה לסוף עונת התפוזים" בהנחיית יואב קוטנר. בהמשך היום ידורו הסרטים "שבלול", מציצים" ועוד.

ב-HOT יעלו לערוצי הסרטים ולשירות ה-VOD שקשורים באריק: בין היתר הסרטים "מציצים", "שבלול", "כבלים", "עיניים גדולות", "סאלח שבתי", "ניני" וקלטות הילדים "כמו גדולים" ו"כמו גדולים 2". בנוסף, ב-HOT VOD YOUNG תעלה קטגוריה המוקדשת לאיינשטיין. במקביל, ב-yes ישדרו בערוצי הסרטים את "מציצים", "סאלח שבתי", "עיניים גדולות" ו"שבלול", שיעלו גם לשירות ה-VOD לצד "שרים עם אריק איינשטיין".

ערוץ הילדים יקדיש את "המהדורה הצעירה" המשודרת בשעה 18:00 לפועלו של הזמר האהוב ותעביר לצופים הצעירים את מורשתו של היוצר והזמר הגדול בישראל. מיד לאחר מכן ישדר הערוץ את "שרים אריק איינשטיין" – ספיישל שירי איינשטיין מתקופות שונות בהשתתפות מנחי ערוץ הילדים וכוכבי הפסטיגל. בין השירים שיבוצעו: "שבת בבוקר", "אני ואתה", "אדון שוקו", "אמא שלי", "עטור מצחך" ו"עוף גוזל".

לצד ערוצי הטלוויזיה, מהפקת מופע הפסטיגל נמסר כי בפתיחת שני מופעי הפסטיגל שיתקיימו הערב בתל אביב בביתן 1 בגני התערוכה. כוכבי הפסטיגל ישירו את "עוף גוזל", וכמו כן תוקרן הקלטה מיוחדת של אריק איינשטיין לקהל הפסטיגל – שהוקלטה לפני שנתיים, אז קיים הפסטיגל ערב מיוחד כמחווה לשיריו.

ואיך אתם זוכרים את אריק? ספרו לנו בפייסבוק

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully