וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות תגלם את וונדר וומן ב"באטמן נגד סופרמן"

4.12.2013 / 20:21

השחקנית הישראלית, שכבר דווח שהגיעה לשלוש המועמדות הסופויות, תיכנס לנעלי גיבורת העל בסרט המדובר של זאק סניידר. הבמאי התייחס לליהוק: "היא שחקנית מדהימה"

פריצת דרך ענקית לשחקנית הישראלית גל גדות: היום (רביעי) יצאה הודעה רשמית כי גדות תגלם את וונדר וומן, גיבורת העל האגדית, בסרט "באטמן נגד סופרמן" – אחד הסרטים המדוברים והמצופים ביותר של קיץ 2015. גדות, שבחודש שעבר כבר דווח כי היא אחת משלוש מועמדות אחרונות לתפקיד, גברה על שתי המתחרות שלה, אולגה קורילנקו ואלודי יאנג.

זהו זה זינוק משמעותי בקריירה של גדות, שכבר כיכבה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" וכן בסרטים "דייט לילי" ו"בין יום ולילה". "באטמן נגד סופרמן" הוא כבר עכשיו אחד הסרטים הכי מדוברים של השנים הקרובות. את הסרט שמאחד בין שני הזכיונות המרכזיים של חברת הקומיקס די.סי יביים זאק סניידר, שביים לאחרונה את "איש הפלדה" – הריבוט האחרון בסדרת סופרמן – ומשם ייקח איתו אל הסרט החדש גם את הכוכב הראשי הנרי קאביל. הסרט עורר סערה גדולה כאשר לפני כמה חודשים דווח כי את תפקיד באטמן בסרט יגלם לא אחר מאשר זוכה האוסקר הטרי, בן אפלק – ליהוק שהתקבל בזעם בקרב המעריצים.

סניידר התייחס לליהוקה של גדול בהודעה רשמית ששחרר: "וונדר וומן היא אולי אחת מהדמויות הנשיות החזקות בכל הזמנים, ואחת מהנערצות ביותר על חובבי הקומיקס של די.סי. לא רק שגל היא שחקנית מדהימה, אלא גם שיש לה האיכות הקסומה הזאת שמתאימה באופן מושלם לתפקיד. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לקהל שיגלה את גל בגלגול הראשון של הדמות בסרט באורך מלא".

מה דעתכם על הליהוק? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully